اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم صورت گرفت

برگزاری مراسم بزرگداشت رحلت آیت‌الله مهدوی کنی در لامرد

از سوی امام‌جمعه لامرد مراسم بزرگداشت رحلت آیت‌الله مهدوی کنی در این شهر برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت رحلت آیت‌الله مهدوی کنی در لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، عصر امروز از سوی امام‌ جمعه لامرد و با حضور فرماندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی مستقر در لامرد و اقشار مختلف مردم این شهرستان مراسم بزرگداشت رحلت آیت‌الله مهدوی کنی رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری در مسجد امام جعفر صادق (ع) شهر لامرد برگزار شد.

در این مراسم امام‌ جمعه بخش اشکنان لامرد در سخنانی با عرض تسلیت رحلت مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی اظهار داشت: رئیس فقید مجلس خبرگان مجلس دارای سه شخصیت مهم علمی، مبارزاتی و مدیریتی بود و در مسیر علم و دانش از محضر علمای بزرگی بهره گرفت.

حجت‌الاسلام شیخ علی صفری افزود: وی هیچ‌گاه از رهبری زاویه نگرفت و به دنبال مال دنیا و ثروت‌اندوزی نرفت و یک عالم بزرگ و شخصیت متفکر بود و از سوی دیگر از اصولگرایان قرص و محکم و حامی ارزش‌های اصولگرایی بود اما تمام جریان‌های سیاسی مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی را قبول داشتند و به فکر و اندیشه وی احترام می‌گذاشتند.

وی با بیان اینکه رئیس فقید مجلس خبرگان رهبری با راه‌اندازی دانشگاه امام صادق (ع) برای جمهوری اسلامی کادرسازی کرد گفت: مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی سال‌ها مسئولیت و تولیت مرکز مهم علمی، حوزه علمیه مروی تهران را بر عهده داشت و این یعنی مقام علمی آیت‌الله مهدوی کنی بسیار بالا بوده است و شخصیت وی بر کسی پوشیده نیست.

صفری اضافه کرد: این شخصیت بزرگ علمی هرکجا و هرگاه که نظام جمهوری اسلامی نیاز به عقل و کارگشایی و تدابیر وی داشت همیشه در صحنه حاضر می‌شد.

امام‌ جمعه بخش اشکنان در پایان بیان کرد: پژوهشگران و صاحبان قلم باید سال‌ها در مورد شخصیت بزرگ آیت‌الله مهدوی کنی تحقیق و پژوهش کنند.

انتهای پیام/2448/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول