اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره پست اقلید خبر داد

تجهیز 80 روستای اقلید به کد پستی 10 رقمی

سرپرست اداره پست اقلید از تجهیز 80 روستا به کد پستی 10 رقمی و نصب 10 هزار پلاک روستایی در این شهرستان خبر داد.

تجهیز 80 روستای اقلید به کد پستی 10 رقمی

سید حسن افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید با اشاره به انجام بیش از 600 خدمت دفاتر پیشخوان دولت و ادارات پست استان فارس از سال گذشته تاکنون اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام ‌شده اداره پست خدمات برون‌سپاری شرکت‌ها و ادارات مختلف مانند شرکت گاز، محیط‌زیست، آبفای شهری و روستایی، ثبت‌اسناد، ثبت‌احوال، جهاد کشاورزی و غیره را در زمینه‌های متعدد اشتراک‌پذیری، تغییر نام، افزایش ظرفیت، توزیع اسناد روستایی، ثبت‌نام سوخت کشاورزی و غیره ارائه می‌دهد.

سرپرست اداره پست اقلید با اشاره به اجرای طرح فهرست‌برداری و پلاک‌کوبی اماکن روستایی این شهرستان عنوان کرد: کد پستی نشانگر موقعیت مکانی، نوع فعالیت و وضعیت کنونی واحدهای مخروبه یا قابل ‌استفاده تجاری، مسکونی، مذهبی و غیره در شهر یا روستا است.

افضلی با اشاره به تلاش یک‌ساله اداره پست اقلید در دو فاز اماکن روستایی و مراکز صنعتی و کشاورزی تصریح کرد: گام نخست فهرست‌برداری در اجرای طرح کدگذاری این شهرستان به دلیل تعداد بسیار روستاها و اماکن و مراکز هدف، وسعت منطقه و پراکندگی روستاها با مشکلات فراوان حدود هفت ماه از زمان اجرای طرح را به خود اختصاص داد.

این مسئول خاطر نشان کرد: کدگذاری اماکن روستایی، مراکز صنعتی و کشاورزی به دلیل پیشرفت و توسعه روستاها و شهرک‌های صنعتی، اجرای پروژه‌های گازرسانی روستایی، واگذاری‌های صنعتی و غیره در این شهرستان اهمیت بسزایی دارد.

سرپرست اداره پست اقلید به مراحل تهیه نقشه جامع روستاها، ارسال نقشه‌ها به اداره کدگذاری استان فارس و انجام اصلاحات لازم و ارسال مجدد نقشه‌ها به شهرستان، فهرست‌برداری، ارسال اطلاعات جمع‌آوری‌شده به اداره کدگذاری فارس، اختصاص کد پستی به واحدها و اماکن روستایی، ساخت پلاک کد پستی 10 رقمی و نصب پلاک‌ها در اجرای این طرح اشاره کرد و بیان داشت: فهرست‌برداری بیش از 12 هزار مورد در 80 روستای این شهرستان انجام شد و 10 هزار واحد دارای قابلیت، به کد پستی 10 رقمی تجهیز شده‌اند.

انتهای پیام/2448/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول