اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون جدید غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان:

موردی از بیماری التور در 12 سال اخیر نداشته‌ایم

معاون جدید غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته، در 12 سال اخیر موردی از ابتلا به بیماری التور و یا شیوع آن در منطقه نداشته‌ایم.

موردی از بیماری التور در 12 سال اخیر نداشته‌ایم

مرتضی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به فعالیتش به عنوان رئیس مرکز بهداشت آبادان پیش از راه‌اندازی دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: در آن زمان 40 درصد ردیف بلاتصدی داشتیم که با شکل‌گیری این دانشکده و آغاز به کارم به عنوان معاون بهداشت دانشکده همین وضعیت نیز در دانشکده موجود بود.

وی اضافه کرد: با وجود تمام کمبودها اما با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه همکارانم در بخش بهداشت موفق شدیم تا در چند سال اخیر به عنوان یکی از شهرهای نمونه در بحث شورای سلامت و عملکرد واحد بهداشت معرفی شویم.

معاون جدید غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه اداره کردن مسائل با آن امکانات کم جای قدردانی فراوان از همکاران دارد، تصریح کرد: تلاش آنها نه تنها سبب پسرفت ما در شاخص‌های مختلف نشد بلکه در بسیاری از شاخص‌های بهداشتی نیز از رشد متناسبی برخوردار بوده‌ایم.

جعفری یادآور شد: هر آنچه در توان داشتم برای انجام بهینه امور به‌کار گرفتم و اگر در جایی نقصانی وجود داشته بابت آن از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی گفت: در طول سال‌ها شکل‌گیری این دانشکده تلاشمان برای تبدیل شدن آن به دانشگاه بوده است، بنابراین در مسیر حرکتمان در راستای شأن و شخصیت مردم تلاش کرده و همچنان ادامه خواهیم داد تا خدمات بهتری را به آنان ارائه کنیم.

وی افزود: اکنون غبار جنگ فرو نشسته و افراد خبره‌ای برای کار در این شهر آمده‌اند، پس بکوشیم تا تلاش‌هایمان مثل همیشه در راستای انجام درست کارها و تامین سلامت مردم باشد.

معاون سابق بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه آبادان شهر بومی بیماری التور است، عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به اقدامات مناسب و به جایی که در این خصوص انجام شده در 12 سال اخیر موردی از ابتلا به بیماری التور و یا شیوع آن در منطقه نداشته‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مرتضی جعفری پس از هشت سال کارکرد در تصدی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان اکنون به حکم سرپرست دانشکده به عنوان معاون غذا و دارو این دانشکده منصوب شد.

انتهای پیام/2329/الف30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول