اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

250 میلیارد ریال اعتبار صرف راهسازی ایلام می‌شود

مدیرکل دفتر نگهداری راه و ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: 250 میلیارد ریال اعتبار صرف راهسازی ایلام می‌شود.

250 میلیارد ریال اعتبار صرف راهسازی ایلام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عزیزالله فیلی عصر امروز در بازدید از محور ارتباطی مهران اظهار داشت: ایلام یکی از استان‌های مورد عنایت این وزارتخانه بوده و اعتبار ویژه‌ای برای امر راهسازی این استان اختصاص یافته است.

مدیرکل دفتر نگهداری راه و ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه سهم اعتبارات استان ایلام در حوزه راهسازی 2 برابر سال پیش افزایش یافته است که رقم مناسبی است، گفت: سعی شده این میزان اعتبار که برای 150 کیلومتر از راه‌های استان ایلام در نظر گرفته شده هزینه شود.

وی با اشاره به اینکه این راه‌ها شامل جاده‌های کرمانشاه - ایلام و مهران ـ اندیمشک است، ادامه داد: افزون بر این راه ارتباطی مهران از جمله راه‌های مهم و اساسی استان و کشور محسوب می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه اعتبار ویژه‌ای باید برای این راه اختصاص یابد، اضافه کرد: باید حداکثر تا دو سال آینده طرح چهار بانده کردن راه مهران به بخش صالح‌آباد تکمیل شود.

فیلی تصریح کرد: محور ارتباطی ایلام به مهران قطعه‌ای از بزرگ‌راه کرمانشاه - ایلام - خوزستان است که باید در نخستین فرصت افتتاح شود.

مدیرکل دفتر نگهداری راه و ابنیه فنی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بر اساس برآورد و پیش‌بینی کارشناسان امر امیدواریم تا پایان برنامه پنجم توسعه این طرح مهم راهسازی در 2 سال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/2246/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول