اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ان‌شا‌ءالله توفیق باشد با رئیس هیات‌مدیره جلسه داشته باشم!

ابراهیم‌زاده: حرکتی از فشنگچی ندیدم/ بحث من در مورد پرسپولیس مربوط به حواشی و مدیریت بود

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: من ندیدم که امیرحسین فشنگچی پس از تعویض اعتراضی کند، او روی نیمکت نشست و کاری نکرد.

ابراهیم‌زاده: حرکتی از فشنگچی ندیدم/ بحث من در مورد پرسپولیس مربوط به حواشی و مدیریت بود

منصور ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست پیکان مقابل پرسپولیس و اتفاقاتی که در این دیدار رخ داد و همچنین انتقادهای رئیس هیأت مدیره باشگاه پیکان صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانیم.

فارس: ابتدا در مورد بازی با پرسپولیس صحبت کنید. یک بر صفر بازی را واگذار کردید و شکستی دیگر برای پیکان رقم خورد.

بازیکنان ما فوتبال خوبی را ارائه دادند به خصوص در نیمه اول. اگر ما بازی را واگذار کردیم به خاطر تجربه محمد نوری بود. بازیکنان جوان ما عملکرد خوبی داشتند البته تجربه پرسپولیسی‌ها بیشتر بود و همین موضوع باعث شد به برتری برسند.

فارس: پس از بازی اعلام کردید که پرسپولیس را اینقدر ضعیف ندیده بودید. این موضوع با ناراحتی درخشان روبرو شد و امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که برای همکارم متاسفم و اگر پرسپولیس ضعیف بوده پیکان باید فکری به حال خودش بکند. نظرتان در این باره چیست؟

من همان موقع هم که این صحبت را کردم گفتم با عرض معذرت از همه پرسپولیسی‌ها. اینکه گفتم پرسپولیس ضعیف بوده، نه به این معنا که این مسئله به بازیکنان یا کادر فنی تیم بازمی‌گردد بلکه مسائل حاشیه‌ای و یا مدیریتی تیم باعث می‌شود تاثیرات منفی بر روی عملکرد بازیکنان داشته باشد. ممکن است شرایط استرسی این اتفاقات را رقم بزند. پرسپولیس روز گذشته آن پرسپولیس همیشگی نبود. من این تیم را با خودش مقایسه کردم. این موضوع برای ما هم تاسف‌بار است که چرا نتوانستیم در نیمه اول به گل برسیم و نتوانستیم موفق باشیم. من پس از بازی هم به پرسپولیس تبریک گفتم. صحبت من با درخشان نبوده است. خود بازیکنان پرسپولیس هم بعد از بازی با سایپا دیدید که چگونه صحبت کردند. قوی بودن تیم‌هایی چون استقلال، پرسپولیس و سپاهان تاثیر روی فوتبال ملی می‌گذارد. بحث من در مورد مسائل حاشیه‌ای و مدیریتی بود.

فارس: باز هم در این دیدار شاهد فحاشی به مهدی رحمتی بودیم.

باید مدیریت فوتبال فکر اساسی برای این موضوع انجام دهد. سه بازی پشت سر هم به رحمتی فحاشی می‌شود. در بازی صنعت ساری و ملوان کمیته انضباطی تیم ساروی را محروم می‌کند اما شب قبل از بازی با ما آنها بخشیده می‌شوند. وقتی این مسئله پیش می‌آید تماشاگران هم فکر می‌کنند این حق را دارند که چنین رفتارهایی انجام دهند. باید با این مسائل برخورد شود. موارد خوبی نیست که در ورزشگاه‌ها می‌بینیم. رحمتی یا هر بازیکن دیگری که برای فوتبال ایران زحمت کشیده نباید با چنین بی‌احترامی‌هایی روبرو شود.

فارس: امیرحسین فشنگچی پس از تعویضش معترض بود و گرمکن خود را به زمین کوبید. نظرتان در این باره چیست؟

من این موضوع را از شما می‌شنوم و شب گذشته هم در سایت‌ها دیدم. فشنگچی پس از تعویضش برخوردی نکرد و روی نیمکت نشست. من از او چیزی ندیدم و فکر نمی‌کنم او کاری انجام داده باشد البته اگر کاری کرده باشد باشگاه با او برخورد می‌کند اما او خیلی راحت روی نیمکت نشست و مسئله خاصی وجود نداشت.

فارس: محمد چمشیدی رئیس هیأت مدیره باشگاه پیکان در گفت‌وگویی اعلام کرده از نتایج تیم راضی نیست و انتظارات برآورده نشده است. او اعلام کرده اگر پس از بازی با راه‌آهن نتیجه مطلوب گرفته نشود از کادر فنی توضیحاتی را خواهد خواست.

ان‌شالله توفیق باشد و بتوانم جلسه‌ای با جمشیدی داشته باشم و در این باره صحبت کنیم تا ببینیم شرایط چگونه است و خیلی راحت بنشینیم و با هم صحبت کنیم. ما هم مسلما دوست داریم تیم نتیجه بگیرد و جایگاه بهتری داشته باشد اما باید ببینیم نقش‌ها چگونه است و با یکدیگر این موارد را با هم بررسی کنیم.

فارس: به تازگی جمشیدیان و اکبرپور به تیم اضافه شدند. قصد دارید بازیکن دیگری را نیز جذب کنید؟

ما 6 جای خالی دیگر داریم و جمشیدیان و اکبرپور به دلیل اینکه بازیکن آزاد بودند به تیم اضافه شدند. در نیم فصل که بازیکنان جابه‌جا می‌شوند شرایط را ارزیابی خواهیم کرد.

فارس: راستی شنیدید که جادوگری که در دیدار شما مقابل صنعت ساری در ورزشگاه بوده، دستگیر شده است؟

من به این مسائل توجه نمی‌کنم و در جریان این موارد هم نیستم. مهم این است که ما باید با قدرت در بازی ظاهر می‌شدیم. اگر توپ‌هایمان به گل تبدیل می‌شد دیگر شاهد این مسائل نبودیم البته معتقدم اگر چنین مسائلی وجود دارد باید برخورد جدی صورت بگیرد.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول