اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراغه انجام گرفت

پیکر دانش‌آموز شهید در کنار 1400 همرزم‌شان آرام گرفت

پیکر فرمانده گردان امیرالمومنین لشکر عاشورا شهید حسین کفاشیان و دانش‌آموز شهید بهرام عباس‌نژاد پس از 22 سال در زادگاهشان مراغه آرام گرفتند.

پیکر دانش‌آموز شهید در کنار 1400 همرزم‌شان آرام گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، صبح امروز در آستانه سالروز شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) مردم مراغه دو لاله دشت نینوای ایران را بر دوش گرفته و در حالی که بر پیمان قدیمی خود با شهیدانشان و ولایت تأکید داشتند؛ پیکر پاک شهیدان حسین کفاشیان و بهرام عباس‌نژاد از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را در زادگاهشان یعنی مراغه تشییع کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه گفت: پیکر فرمانده گردان امیرالمومنین لشکر عاشورا شهید حسین کفاشیان و دانش‌آموز شهید بهرام عباس‌نژاد پس از 22 سال در زادگاهشان مراغه آرام گرفتند.

احمد محمدی افزود: پیکر این دو شهید ساعت 9/30 صبح امروز از مسجد شهدا مراغه با  گل و گلاب تا میدان مصلی این شهر تشیع و در کنار یک هزار و 400 شهید مراغه به خاک سپرده شدند.

شهید حسین کفاشیان در سال 1329 متولد و در جوانی وارد ارتش شد و در جنگ تحمیلی به عنوان افسر ارتش و همچنین فرمانده گردان امیرالمومنین(ع) لشکر عاشورا همپای همرزمان خود از کیان انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور دفاع کرد.

این شهید در روز 24 خرداد سال 66 پس از 22 ماه حضور در جبهه شهید شد.

شهید بهرام عباس‌نژاد نیز در اولین روز از سال 1349 متولد شد و در جوانی وارد بسیج و سپاه مراغه شده و در سن 18 سالگی در تاریخ 24 خرداد سال 67 و در جریان عملیات بیت المقدس 3 و در ارتفاعات ماووت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

انتهای پیام/60007/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول