اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بارش باران

تردد در محورهای زنجان به سهولت انجام می‌شود

مسئول مرکز مدیریت‌ راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به بارش‌ها در محورها گفت: با وجود بارش‌ها تردد در محورهای استان زنجان به سهولت ادامه دارد.

تردد در محورهای زنجان به سهولت انجام می‌شود

مسعود خوشکام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از شب گذشته بارش باران در نقاط مختلف آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بارش باران برخی از محورهای استان زنجان را لغزنده کرده است، اعلام کرد: رانندگان در ترددهای خود سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

مسئول مرکز مدیریت‌ راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه روزهای سرد سال در حال آغاز است، تاکید کرد: رانندگان در هنگام تردد در محورها تجهیزات ایمنی و وسائل گرمایشی را به همراه داشته باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه وضعیت جوی در استان زنجان ناپایدار بودن وضعیت جوی استان زنجان تاکید کرد: رانندگان که قصد سفر دارند می توانند پیش از سفر با ارسال پیامک بدون متن به سامانه پیامکی 1000241141 و یا تماس با شماره 33772027 از وضعیت راه‌های استان آگاه شوند.

خوشکام با اشاره به آمادگی کامل راهداران اداره راه و شهرسازی استان زنجان برای باز نگه داشتن محورهای استان آمادگی کامل دارد، خاطرنشان کرد:هم‌استانی‌ها در صورت وجود مشکل در راه‌ها می‌توانند با ارسال پیامک به سامانه اداره راه و شهرسازی گزارش داده و این اداره را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

انتهای پیام/73009/س10/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول