اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر اسماعیلی در جمع خبرنگاران:

شهدا ثابت کردند که زرق و برق دشمن کارساز نیست

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: شهدا سپاهیان اصلی انقلاب هستند و در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، علمی و حتی نظامی سپاه قدرتمندی مثل سپاه شهدا نداریم.

شهدا ثابت کردند که زرق و برق دشمن کارساز نیست

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ع) در حاشیه مراسم تشییع پیکر 2 شهید گمنام در این قرارگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه در این 36 سال با پیروزی‌ها، مقاومت‌ها و شایستگی‌های کشورمان نشان داد این بود که زرق و برق دشمن کارساز نیست و این را شهدا ثابت کردند.

وی با بیان اینکه ما وامدار خون شهدا هستیم، اظهار داشت: یاران و سربازان پنهانی امام زمان (عج) همین شهدا هستند و ما در همه عرصه‌ها از جمله اقتصادی، علمی، فرهنگی و حتی نظامی سپاه قدرتمندی مثل سپاه شهدا نداریم و شهدا سپاهیان اصلی انقلاب و اسلام هستند.

اسماعیلی تأکید کرد: اصلی‌ترین وظیفه ما این است که دنباله‌رو شهدا باشیم و بایستی از همه کج‌ سلیقگی‌ها و بداخلاقی‌ها چشم‌پوشی کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول