اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

امیدوارم تکلیف تیم ملی زودتر مشخص شود

شکوفی: اگر جمشیدی رئیس فدراسیون شود، تنیس متحول خواهد شد

ملی‌پوش تنیس ایران گفت: با شناختی که از جمشیدی دارم، در صورت انتخاب وی به عنوان رئیس فدراسیون، تنیس با مدیریت وی در همه بخش‌ها یک تکان اساسی خواهد خورد.

شکوفی: اگر جمشیدی رئیس فدراسیون شود، تنیس متحول خواهد شد

اشکان شکوفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت تنیس گفت: قرار است 19 آبان ماه مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس برگزار شود و ان‌شالله فرد لایقی برای این سمت انتخاب شود.

وی که قرار بود به عنوان نماینده ورزشکاران در مجمع شرکت کند اما در لحظه آخر یک بازیکن دیگر را جایگزین وی کردند، در مورد شرایط مجمع انتخاباتی فدراسیون ادامه داد: کاندیداها مشخص هستند اما در حال حاضر شانس ریاست بین مجید شایسته و محمد جمشیدی است. البته معتقدم اگر جمشیدی انتخاب شود، وضعیت تنیس بهتر خواهد شد.

شکوفی در مورد راهکارهای خروج از شرایط فعلی گفت: در حال حاضر وضعیت خوبی را شاهد نیستیم و امیدوارم هرچه زودتر از این شرایط خارج شویم، دو ماه دیگر رقابت‌های جام دیویس آغاز می‌شود و زمان زیادی تا آن روز باقی نمانده است، امیدوارم شرایطی فراهم شود که در این فاصله، تصمیمات خوبی برای این رشته گرفته شود تا شاهد آن نباشیم که دوباره این تیم به دسته سوم سقوط می‌کند.

ملی‌پوش تنیس ایران گفت: باید تکلیف تیم ملی روشن شده و برنامه‌های اردوها مشخص شود. در هر صورت تغییرات احتمالی به سود فدراسیون خواهد بود. اگر جمشیدی بیاید، چون از قدیم در تنیس بوده است، دید متفاوتی دارد و از هر لحاظ برای ریاست فدراسیون بهتر است.

وی در پایان گفت: با شناختی که از جمشیدی دارم، در صورت انتخاب وی به عنوان رئیس فدراسیون، تنیس با مدیریت وی در همه بخش‌ها یک تکان اساسی خواهد خورد و شاهد تحولی جدی در این رشته خواهیم بود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول