اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر بروجرد:

تذکر لسانی باید به فرهنگی همگانی شود

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر بروجرد گفت: تذکر لسانی باید به فرهنگی همگانی شود.

تذکر لسانی باید به فرهنگی همگانی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، محمد پاپی‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر بروجرد، اظهار داشت: در این ستاد در راستای انجام وظیفه تذکر لسانی در طول هفته دو روز به این امر اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در رابطه با موضوع عفاف و حجاب و هنجارشکنی موفقیت‌های خوب و قابل قبولی حاصل شده است.

این مسئول ادامه داد: برادران و خواهران فعال در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر بروجرد علی‌رغم نبود بودجه و امکانات و دیگر مشکلات پیش‌رو، همواره در راستای انجام وظیفه تذکر لسانی اقدام کرده‌اند.

پاپی‌نژاد با اشاره به تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در برخی ادارات شهرستان، تصریح کرد: هم اکنون نماز اول وقت در بسیاری از ادارات به جماعت اقامه می‌شود.

وی با تاکید بر احیاء فرایض امر به معروف و نهی از منکر به عنوان فرایض فراموش شده در جامعه، عنوان کرد: در راستای فرهنگسازی در این زمینه در طول سال برنامه‌های متعددی اجرایی و عملیاتی شده است.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر بروجرد ادامه داد: در همه حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده و فعالیت‌های خوبی نیز در این راستا صورت گرفته است.

 پاپی‌نژاد تصریح کرد: فعالیت حلقه‌های صالحین بسیج در راستای سالم‌سازی و حذف ماهواره از محیط خانواده‌ها موثر و قابل قبول بوده است، به گونه‌ای که در یکی از این حلقه‌ها، 25 دستگاه دیش ماهواره تحویل داده شده است.

وی اظهار کرد: در صورتی که نظارت عمومی که اسلام در مورد آن تاکید و سفارش کرده است، به خوبی انجام شود، بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های جامعه به خودی خود رفع می‌شوند.

این مسئول در پایان اضافه کرد: ادارات و ارگان‌های دولتی باید مصوبات ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان را به عنوان مصوبات تکلیفی اجرایی کنند.

انتهای پیام/2304/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول