اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز خبر داد

برگزاری نمایشگاه تهدیدات ماهواره‌ای در شیراز

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: سپاه ناحیه ثارالله شیراز اقدام به برپایی نمایشگاه تهدیدات و آسیب‌های ماهواره‌ای تا 15 آذرماه در این ناحیه کرده است.

برگزاری نمایشگاه تهدیدات ماهواره‌ای در شیراز

اسماعیل محبی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: از ابتدای سال جاری در راستای تحقق فرمان‌ مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با فرهنگ منحط غرب و برای مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی، برپایی نمایشگاه مقابله با نفوذ شبکه‌های ماهواره‌ای از برنامه‌های اولویت‌دار بسیج در سطح پایگاه‌های مقاومت است.

وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده با آموزش ‌و پرورش، دانش‌آموزان با بازدید از این نمایشگاه در جریان تهدیدات شبکه‌های مخرب ماهواره‌ای در به ابتذال کشیدن خانواده به‌ویژه نسل جوان آشنا می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز تصریح کرد: تاکنون یک‌هزار و 500 دانش‌آموز دختر از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند و در هفته آینده دانش‌آموزان پسر نیز با هماهنگی مدیران مدارس می‌توانند از نمایشگاه تهدیدات ماهواره‌ای دیدن کنند.

محبی‌پور بیان کرد: در این نمایشگاه یکی از راویان در مورد نقش ماهواره و شبکه‌های غربی در ترویج فرهنگ بی‌بند و باری و تخریب جوانان و نوجوانان به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

وی اضافه کرد: سپاه ناحیه ثارالله شیراز از نهادها، تشکل‌ها، گروه‌ها به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان دعوت می‌کند تا از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/2448/گ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول