اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تامین اجتماعی مطرح کرد

کمک دولت برای تامین منابع سازمان تامین اجتماعی

رئیس سازمان تامین اجتماعی گفت: دولت در تامین منابع سازمان تامین اجتماعی کمک‌های بسیار زیادی کرده است.

کمک دولت برای تامین منابع سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدتقی نوربخش امشب در همایش تصویب قانون کار در مشهد با بیان اینکه تمرکز امسال بر روی بازنشستگان است، اظهار داشت: بر این اساس مستمری بازنشستگان 25 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه این سازمان بازوی دولت برای رسیدگی به کارگران است، افزود: در این راستا باید بیشتر تمرکز بر روی اقتصاد مقاومتی باشد.

رئیس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه این سازمان در مدت یکسال گذشته با شرایط سختی رو به رو بود، تاکید کرد: دولت این سازمان را در سال گذشته با 51 هزار میلیارد ریال کسری بودجه در اختیار گرفت.

وی بیان داشت: بسیاری از مشکلات کارگران مستمری بگیر در قانون بودجه امسال سازمان تامین اجتماعی در نظر گرفته شد که به آن رسیدگی شود.

رئیس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه برای نخستین بار بیمه شده صندوق تامین اجتماعی از بودجه عمومی استفاده می‌کند، اظهار داشت: یارانه برای درمان در طرح تحول نظام سلامت اختصاص پیدا کرده است.

نوربخش با بیان اینکه دولت از سال قبل تاکنون کمک‌های اعتباری خوبی به این سازمان کرده است، گفت: سال گذشته 9 هزار میلیارد ریال به تقویت مالی سازمان اختصاص پیدا کرد و 6 هزار میلیارد ریال به بخش درمان پرداخت شد.

وی اظهار داشت: به دنبال اجرای قانون مشاغل سخت و برطرف کردن مشکل 5 هزار کارگر صنعت نساجی با تزریق منابع مالی لازم در بودجه سال 93 هستیم.

رئیس سازمان تامین اجتماعی تاکید کرد: دولت در تامین منابع سازمان تامین اجتماعی کمک‌های بسیار زیادی کرده است.

انتهای پیام/70005/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول