اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

53 درصد اعتبارات بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اختصاص یافته است

استاندار خراسان جنوبی گفت: در سال جاری 2 میلیارد و 182 میلیون ریال اعتبار در اختیار بسیج سازندگی استان قرار گرفته که تاکنون 53 درصد آن اختصاص یافته است.

53 درصد اعتبارات بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اختصاص یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌اله خدمتگزار ظهر امروز در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی و افتتاحیه 38 پروژه محرومیت‌زدا در خراسان جنوبی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: سپاه در انجام ماموریت‌های خود در ابعاد مختلف که منجر به حفاظت از انقلاب شکوهمند اسلامی، دستاوردهای انقلاب و خاک مقدس ایران می‌شود توفیقات زیادی داشته است.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی خراسان جنوبی در بحث‌های عمرانی خدمات شایانی داشته است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که خراسان جنوبی در مقایسه با دیگر استان‌ها در راستای توسعه و عمران از یک ‌سری از جهات نیازمند توجه ویژه مسئولان است، یادآور شد: تمام مدیران استانی باید به صورت جدی در حوزه ماموریت خود تلاش کنند.

خدمتگزار به جلسه دیدار خود و استانداران استان‌های مرزی کشور با رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: قبل از تصویب بودجه 94 استانداران استان‌های مرزی به ویژه استان‌های شرق کشور برای در جریان قرار گرفتن رئیس جمهور با مسائل و مشکلات موجود در این استان‌ها با آنها دیدار داشته‌اند تا این استان‌ها به طور ویژه در بودجه 94 در نظر گرفته شوند.

وی ادامه داد: در این جلسه مطرح شد که خراسان جنوبی دارای مردمی ولایت‌مدار و حامی دولت هستند که در تمام صحنه‌ها حضور پررنگ داشته و دارند و باید در بودجه 94  و برنامه ششم به طور ویژه در نظر گرفته شود.

استاندار خراسان جنوبی یکی دیگر از درخواست‌های خود از رئیس جمهور در جلسه دیدار با ایشان را افزایش میزان اختیارات مدیران استانی به ویژه استان‌هایی مانند خراسان جنوبی عنوان کرد و گفت: این امر سبب شتاب در فعالیت مدیران استانی برای برنامه‌ریزی و توسعه استان می‌شود.

خدمتگزار یادآور شد: در پی یک نامه کتبی از مقام معظم رهبری استدعا شد که به خراسان جنوبی سفر کنند و در جریان مشکلات مردم قرار گیرند و یا دستور فرمایند در ابعاد مختلف به ویژه در بعد عمرانی این استان به طور ویژه در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان این‌که خراسان جنوبی نسبت به سایر استان‌ها در بحث امکانات و منابع در یک بن‌بست قرار دارد، اضافه کرد: بنابراین نگاه به این استان باید یک نگاه ویژه باشد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که اجرای پروژه‌های عمرانی توسط بسیج سازندگی می‌تواند با حداقل منابع بیشترین کارآیی را داشته باشد، تصریح کرد: این امر به این دلیل است که بسیج سازندگی ظرفیت انسانی خوبی دارد و هم از شرایط منطقه به خوبی آگاهی دارد.

خدمتگزار افزود: در سال جاری 2 میلیارد و 182د میلیون ریال اعتبار در اختیار بسیج سازندگی خراسان جنوبی قرار گرفت و از این میزان 53 درصد اعتبار اختصاص یافته است.

وی بر تشکیل سازمان برنامه و بودجه در استان تاکید کرد و یادآور شد: با تشکیل این سازمان منابع انسانی و اعتباری به گونه‌ای که سبب رشد استان شود در بین دستگاه‌های مختلف توزیع می‌شود.

انتهای پیام/69027/س40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول