اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه عنوان کرد

ارائه آموزش‌های فنی به 1380 دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد کرمانشاه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه از ارائه آموزش‌های فنی به بیش از یک‌هزار و 380 دانش‌آموز دبیرستانی مورد حمایت کمیته امداد کرمانشاه خبر داد.

ارائه آموزش‌های فنی به 1380 دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از کمیته امداد کرمانشاه، سیامک پاکرو از ارائه آموزش‌های فنی به بیش از یک‌هزار و 380 دانش‌آموز دبیرستانی مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه از ابتدا تا پایان مهر ماه سال‌جاری خبر داد.

پاکرو با بیان اینکه برای حرفه‌آموزی هر دانش‌آموز دبیرستانی بیش از یک‌میلیون و 800 هزار ریال از منابع امدادی هزینه می‌شود، افزود: دانش‌آموزان دبیرستانی به‌صورت رایگان آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا می‌گیرند.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان مددجو در صورت تمایل به شرکت در دوره‌های فنی خاصی می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از سوی کمیته امداد به مراکز فنی و حرفه‌ای سطح شهر مراجعه کرده و از آموزش‌های فنی بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه تاکید کرد: سایر مددجویان مورد حمایت نیز در صورت تمایل می‌توانند از آموزش‌های فنی کوتاه‌مدت، بلندمدت و استاد -شاگردی بهره‌مند شوند.

به گفته این مسئول، برای حرفه‌آموزی هر مددجو در دوره‌های بلندمدت 9 میلیون ریال، در دوره‌های کوتاه‌مدت 700 هزار ریال و در دوره‌های استاد - شاگردی یک‌میلیون و 950 هزار ریال هزینه می‌شود.

وی به برخورداری رایگان مددجویان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: مددجویان مورد حمایت کمیته امداد می‌توانند با کسب مهارت، ایجاد اشتغال و توانمند شدن از گردونه حمایت‌های کمیته امداد خارج شوند.

انتهای پیام/2700/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول