اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

گاردین گزارش داد

فعالیت گسترده طرفداران داعش در شبکه‌های اجتماعی کشورهای اروپایی

روزنامه گاردین در گزارشی نوشت: طرفداران داعش در شبکه‌های اجتماعی در کشورهای اروپایی بیش از طرفداران این گروه تروریستی در شبکه‌های اجتماعی کشورهای عربی هستند.

فعالیت گسترده طرفداران داعش در شبکه‌های اجتماعی کشورهای اروپایی

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه گاردین در گزارشی نوشت که طرفداران داعش در شبکه‌های اجتماعی در کشورهای اروپایی و غربی همچون بلژیک، انگلیس و فرانسه بیش از طرفداران این گروه تروریستی در شبکه‌های اجتماعی کشورهای عربی همچون عراق و سوریه هستند.

محققان علوم اجتماعی ایتالیایی با بررسی صفحات توئیتر مربوط به اصلی‌ترین گروه داعش در شبکه‌های اجتماعی فیس بوک و توئیتر نشان می‌دهد که پست‌های مربوط به داعش بیش از همه در کشورهای اروپایی و به زبان‌های غیر از زبان عربی مورد توجه قرار می‌گیرد.

این گزارش با اشاره به فعالیت زیاد تروریست‌های داعشی در شبکه‌های اجتماعی تصریح می‌کند که تروریست ها از طریق این شبکه‌های اجتماعی با هزاران نفر از طرفداران خود در مناطق مختلف جهان گفت‌وگو می‌کنند و پیام های آنها را باز نشر می‌دهند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول