اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر دماوند خبر داد

تشکیل معاونت فرهنگی شهرداری دماوند در آینده‌ نزدیک

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر دماوند از تشکیل معاونت فرهنگی شهرداری دماوند در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

تشکیل معاونت فرهنگی شهرداری دماوند در آینده‌ نزدیک

علی نوروز قزوینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دماوند با بیان اینکه این نخستین نمایشگاه کتاب شهرستان دماوند بوده که با این کیفیت مطلوب برگزار شد، اظهار داشت: در گذشته نمایشگاه کتاب در دماوند برگزار شده بود اما نمایشگاهی با این کیفیت همراه با غرفه‌ها و عناوین کتاب‌های فراوان نبوده است.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه کتاب 40 ناشر شرکت کردند، افزود: آنها توانستند با ارائه بیش از 16 هزار عنوان کتاب برگزاری یکی از بی‌نظیر‌ترین نمایشگاه‌های شهرستان دماوند را رقم بزنند و این اقدام در جامعه فرهنگی شهرستان دماوند بسیار تأثیرگذار است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر دماوند با بیان اینکه سعی کردیم تا کارهایی که به فرهنگ ربط پیدا می‌کند را در دماوند افزایش دهیم، تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون فعالیت خوبی در زمینه کارهای فرهنگی در شهر دماوند انجام شده و برپایی نمایشگاه کتاب یکی از مهم‌ترین آن کارها بوده است.

نوروز قزوینی با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه 80 میلیون تومان هزینه در برگرفت، گفت: 50 درصد این مبلغ توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری دماوند و 50 درصد دیگر نیز توسط خود اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند تأمین شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه مردم استقبال چشمگیری از این نمایشگاه داشتند، بیان کرد: انتظار چنین استقبالی را از سوی مردم شهرستان دماوند نداشتیم و این نشان می‌دهد که ظرفیت برنامه‌های فرهنگی خیلی خوبی در دماوند وجود دارد و این موضوع مسئولیت ما را دوچندان می‌کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر دماوند با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم برنامه‌های فرهنگی خوبی در دماوند برگزار کنیم، افزود: درصدد هستیم تا معاونت فرهنگی شهرداری دماوند را به زودی تشکیل دهیم و بتوانیم نظارت بهتر و بیشتری بر روی کارهای فرهنگی دماوند داشته باشیم.

نوروز قزوینی با بیان اینکه برای برپایی نمایشگاه کتاب شهرستان دماوند هزینه‌های زیادی شده، گفت: در ظاهر می‌توانستیم بهتر از این عمل کنیم و به نظر می‌رسد کمبود نیروهای فرهنگی در شهرداری دماوند علت این موضوع بوده و قطعا با وجود نیروهای فعال می‌توانستیم نمایشگاهی با ظاهر مطلوب‌تر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم در برنامه‌های بعدی این موضوع را تقویت کنیم، تصریح کرد: قطعا برنامه‌های بهتری از سوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر دماوند با پشتوانه فرهنگی و هنری مشاهده خواهید کرد و در دماوند کسانی حضور دارند که انجام بسیاری از کارها برایشان دور از دسترس نیست و به زودی برنامه‌های بهتری در دماوند اجرا می‌شود.

انتهای پیام/67015/گ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول