اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره مطرح کرد

حضور فعال نیرو‌های بسیجی در تمام عرصه‌های نظام

امام جمعه خرم‌دره گفت: نیروهای بسیجی در تمام عرصه‌های نظام، نقش فعال و پررنگی داشته و دارند.

حضور فعال نیرو‌های بسیجی در تمام عرصه‌های نظام

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اهمیت بسیج و حضور این نیرو در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: آیات و روایات مختلفی وجود دارد که مردم را به حرکت بسیجی دعوت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) است، تصریح کرد: بسیج همیشه و در تمام صحنه‌ها حضور فعال داشته و دارد.

این مسئول به نقش نیرو‌های مردمی و بسیجی در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: جوانان بسیاری جان خود را در این راه فدا کرده‌اند.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به اینکه همیشه دشمن دست روی نقاط قوت نظام گذاشته، خاطرنشان کرد: بسیج یکی از نقاط قوت نظام است و با اعتقادات و فرهنگ مردم تطابق دارد و دشمن می‌داند که برای تضعیف این نظام باید نیروی بسیج را تضعیف کند که همیشه در این زمینه با شکست مواجه می‌شود.

حسینی با اشاره به اینکه امروزه بحث جنگ نرم مطرح است، گفت: بسیج توانسته خود را با مسائل روز تطبیق داده و در برابر حملات مختلف که از طریق اینترنت، ماهواره‌ها و... صورت می‌گیرد اطلاع‌رسانی به موقع داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس کاملا مشخص است، گفت: بسیج نقش و اهمیت خود را در هشت سال دفاع مقدس نشان داده و یکی از هدف‌های تشکیل آن در آن دوران حفظ انقلاب بود.

انتهای پیام/2308/گ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول