اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توصیه آیت‌الله‌ جوادی آملی به فضلای حوزه:

میهمانان کنگره ضد تکفیر را با معارف اهل بیت (ع) بدرقه کنید

آیت‌الله‌ جوادی آملی با تاکید بر حضور فضلا و طلاب حوزه در همایش خطر جریانات تکفیری تاکید کرد: باید مباحث عمیق توحیدی و معارف اهل بیت (ع) را برای شرکت‌کنندگان در همایش ارائه کنیم تا با دست پر از ایران خارج شوند.

میهمانان کنگره ضد تکفیر را با معارف اهل بیت (ع) بدرقه کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی در جلسه درس تفسیر خود در مسجد اعظم در سخنانی با اشاره به برگزاری کنگره خطر جریانات تکفیری اظهار داشت: به برکت امام (ره) و خون‌های پاک شهدا و حمایت مراجع و رهبری، بزرگ‌ترین همایش در حوزه علمیه در حال برگزاری است و شما عزیزان باید کمر همت ببندید، گفت‌وگو بگیرید و مصاحبه کنید تا میهمانان با دست پر از این کشور برگردند.

وی بیان کرد: این افراد از 83 کشور آمده‌اند که آوردن آنها از این تعداد کشور کار آسانی نبوده است؛ همه مراجع و مسئولین و حوزه و دانشگاه تلاش کردند تا اینها بیایند و شما باید حرف‌های عمیق توحیدی را که دارید به اینها منتقل کنید؛ اگر حضور در جلسه لازم بود شرکت ‌کنید.

این مرجع تقلید با اشاره به اقتدار حوزه‌های علمیه بیان کرد: اگر دیر بجنبیم نظیر آنچه که در جریان وهابیت در حرمین و تخریب قبور ائمه (ع) رخ داد، پیدا می‌شود.

آیت‌الله جوادی‌آملی عنوان کرد: قبلاً یک وقتی می‌گفتند «اطلبوا العلم ولو بالسین» اما الان شرق و غرب می‌گوید برای کسب علم به قم و ایران مهاجرت کنید، الان بیش از هفتاد ملیت در قم درس می‌خوانند، طلبه می‌شوند و صدای امام (ع)، انقلاب و معارف اهل بیت (ع) را به دیگر نقاط دنیا می‌رسانند.

وی تاکید کرد: فرصت مناسبی است که شما این بزرگواری را بکنید بگذارید اینها با دست پر برگردند، آنها را‌‌ رها نکنید و شبهات را پاسخ دهید، زیرا قرآن و روایات ما را‌‌ رها نکرده‌اند و به اندازه کافی برای آنها پاسخ داریم.

انتهای پیام/2258/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول