اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب کاروان راهیان نور

دانش‌آموزان شیروانی به مناطق عملیاتی اعزام شدند

کاروان دانش آموزان پسر شیروان با آیین بدرقه ویژه‌ای در قالب کاروان راهیان نور به مناطق سابق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

دانش‌آموزان شیروانی به مناطق عملیاتی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، در این آیین که بعد از ظهر امروز برگزار شد، مسئولان شهرستان، نیروی مقاومت بسیج، آموزش پرورش، شماری از خانواده شهدا و والدین حضور داشتند.

مدیر آموزش و پرورش شیروان در حاشیه آیین بدرقه این کاروان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان گفت: این کاروان متشکل از 350 نفر دانش آموز پسر است که با استفاده از 8 دستگاه اتوبوس به این سفر معنوی اعزام شدند.

خلیل چاره ساز افزود: دانش آموزان در این سفر پنج روزه از یادمان‌های مناطق اروند، شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه دیدن خواهند کرد.

وی گفت: هر سال از این شهرستان دو هزار نفر دانش آموز دختر و پسر در غالب کاروان راهیان نور به مناطق سابق عملیاتی کشور اعزام می‌شوند تا بخش عملی درس آمادگی دفاعی را در مناطق عملیاتی فرا بگیرند.

مدیر آموزش و پرورش شیروان اظهار کرد: طرح راهیان نور بهترین فرصت برای انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان است.

وی اظهار کرد: مسئولیت روایتگران در اجرای این طرح برای انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان بسیار سنگین است.

چاره ساز ارتقا فرهنگ ارتقاء جهاد و شهادت و انتقال شایسته آن به نسل جوان را مهم‌ترین دغدغه مسئولان نظام برشمرد و خاطرنشان کرد: اعزام کاروان راهیان نور بهترین ارتباط بین شهدا و نسل جدید است.

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: به طور حتم اعزام دانش آموزان به مناطق سابق عملیاتی دارای برکات زیادی در عرصه انتقال ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس است.

انتهای پیام/63002/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول