اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال پتوی لاله:

باز هم بی‌تجربگی کار دستمان داد

سرمربی تیم فوتبال پتوی لاله گفت: در برابر تیم نفتون مسجد سلیمان باز هم بی‌تجربگی بازیکنان کار دستمان داد و نتیجه بازی به تساوی رسید.

باز هم بی‌تجربگی کار دستمان داد

علی اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد تساوی تیمش برابر نفتون مسجد سلیمان اظهار کرد: بازی خوبی را برابر این تیم برگزار کردیم اما متاسفانه همان مسئله همیشگی عدم دقت در زدن ضربات نهایی برای ما پیش آمد و نتوانستیم از این بازی سه امتیاز کامل را بگیریم.

وی تصریح کرد: نیمه اول تا حدودی تحت فشار بودیم اما با صحبت‌هایی که بین دو نیمه با بازیکنان داشتیم، توانستیم این تیم را تحت فشار قرار داده و حتی به گل نیز برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پتوی لاله ادامه داد: مهاجم ما در حالی که می‌توانست با خطای دروازه‌بان حریف خودش را به زمین بیندازد این کار را نکرد و دروازه خالی را به دیرک دروازه زد که همین توپ در برگشت به گل تساوی نفتون تبدیل شد.

وی بیان کرد: بازی آینده ما با تیم استقلال ملاثانی یکشنبه هفته آینده در اهواز برگزار می‌شود که بازی بسیار سختی است.

اسلامی افزود: در رقابت‌های لیگ دسته سه، دو تیم به مرحله بعد صعود کرده، دو تیم در جدول می‌مانند و 6 تیم نیز سقوط می‌کنند و تیم ما نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا بتواند در جمع تیم‌های صعودکننده باشد.

انتهای پیام/63020/گ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول