اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سومین صعود متوالی به مرحله نهایی

ایثار ماهان‌تندیس قم طلسم قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر را می‌شکند

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم با سومین صعود متوالی به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور به دنبال شکستن طلسم قهرمانی در این رقابت‌ها است.

ایثار ماهان‌تندیس قم طلسم قهرمانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر را می‌شکند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیمی که دو سال متوالی با حضور در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر قهرمانی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌‌های کشور تا آستانه قهرمانی پیش رفته اما در یک قدمی قهرمانی دستش از رسیدن به جام کوتاه مانده امسال عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده است.

این تیم ایثار ماهان‌تندیس قم است که نسبت به دو فصل گذشته که با یک کادر فنی مشخص 2 عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر را کسب کرده در فصل جاری لیگ برتر تغییراتی در کادر فنی خود به موجود آورده تا بلکه سرانجام نخستین قهرمانی در لیگ برتر را کسب کند.

دقیقا 5 سال است که فعالیت‌های باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار ماهان‌تندیس قم در رشته بسکتبال با ویلچر آغاز شده و این تیم بعد از یک سال حضور در لیگ دسته اول کشور و به دست آوردن عنوان نایب قهرمانی به بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی این رشته یعنی لیگ برتر راه یافته است.

ایثار ماهان‌تندیس قم که موفق به کسب جایگاه و اعتبار بالایی در سطح اول ورزش جانبازان و معلولین کشور برای ورزش جانبازان و معلولین قم شده امسال با تمام توان و امکانات خود به دنبال نخستین قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور است تا همچنان بر اعتبار ورزش قم بیافزاید.

نماینده بسکتبال با ویلچر ورزش جانبازان و معلولین قم بعد از اینکه موفق شد با کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به مسابقات قهرمانی لیگ برتر این رشته راه یابد و در جمع برترین‌های ورزش بسکتبال با ویلچر ایران به میدان برود در نخستین سال حضور خود در لیگ برتر رتبه پنجم را کسب کرد.

با این حال تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار ماهان‌تندیس قم 3 سال قبل عملکرد مثبتی در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور داشت و موفق شد در بین تیم‌های راه‌یافته به مرحله نهایی قرار گرفته و در پایان عنوان نایب قهرمانی این دوره لیگ برتر را به خود اختصاص بدهد.

دیدارهای مرحله پایانی لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور در آن سال به میزبانی باشگاه ایثار با حضور تیم‌های هیئت مرکزی، پیام ارتباطات اصفهان، داداشی کهریزک و ایثار قم در سالن شهید محمود رضائیان قم به انجام رسید و با نایب قهرمانی ایثار قم بعد از تیم داداشی کهریزک خاتمه یافت.

بعد از آن یک‌بار دیگر مسئولین باشگاه ایثار ماهان تندیس قم تمام توان خود را برای تشکیل یک تیم قوی به منظور حضور در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور و به منظور کسب نخستین قهرمانی در لیگ برتر به‌کار گرفتند اما در سال قبل بود که برای دومین‌بار به مقام نایب قهرمانی رسیدند.

حالا امسال این تیم برای سومین سال متوالی و البته قوی‌تر از 2 دوره قبل خود را به عنوان نخستین تیم به مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور رسانده و در دی‌ماه سال جاری و در رقابت با 3 حریف دیگر در این مرحله که از طریق برگزاری مرحله پلی‌آف مشخص می‌شوند به دنبال نخستین قهرمانی در لیگ برتر و شکستن طلسم نایب قهرمانی‌های متوالی خود است.

انتهای پیام/78002/ک30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول