اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهلران:

بسیج حافظ ارزش‌ها و تابع امر ولایت فقیه است

امام جمعه دهلران بسیج را نشأت گرفته از اندیشه امام راحل و حافظ ارزش‌ها و تابع امر ولایت دانست.

بسیج حافظ ارزش‌ها و تابع امر ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سید محسن موسوی صبح امروز در آیین گرامیداشت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل گفت: بسیج دیروز در عرصه دفاع مقدس به خوبی ایفای نقش کرده است و امروز نیز در عرصه‌های مختلف مایه افتخار و مباهات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: در دوران جنگ تحمیلی استکبار جهانی صدام را به عنوان یک فتنه برای نابودی نظام نوپای اسلامی علم کرد و از هیچ خدمت و کمکی به او دریغ نکرد اما روحیه بسیجی و ولایت‌مداری رزمندگان و صبر و استقامت آحاد ملت سبب شکست دشمنان شد.

امام جمعه دهلران با اشاره به جنگ‌های دوران پیامبر اسلام (ص) و ایمان و اقتدار پیامبر (ص) و یارانش در این جنگ‌ها افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز در جنگ هشت ساله با الگوگیری از زمان پیامبر (ص) و تبعیت رزمندگان و بسیجیان از ولایت و روحیه شهادت‌طلبی دشمن را در نقشه‌های شوم ناکام گذاشت.

وی به فتنه 88 اشاره کرد و افزود: دشمن در آن برهه از زمان نیز با اجیر کردن عده‌ای سست ایمان نقشه‌هایی در سر داشت که با درایت رهبر فرزانه انقلاب و حضور بسیج و استقامت ملت شکست را متحمل شد.

موسوی موضوع انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و حقوق بشر را فتنه کنونی دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: به برکت تفکر بسیجی امروز دشمن در این عرصه نیز به زانو درآمده است و جهان بداند تا زمانی این تفکر و روحیه شهادت‌طلبی حاکم است در تمام صحنه‌ها با شکست مواجه است.

امام جمعه دهلران نقش بسیج را در تولید علم و اقتصاد مقاومتی مهم دانست و گفت: بسیج در همه عرصه‌ها پیشگام است و نشان داده است که نمی‌گذارد دشمن بر او غلبه کند.

گفتنی است، نمایش کلیپ، سرود، مداحی، نمایش رزمی و تجلیل از بسیجیان نمونه از جمله برنامه‌های پنجم آذر در دهلران بود.

انتهای پیام/2246/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول