اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه همدان:

رژیم جعلی صهیونیستی و داعش روز‌به‌روز به سمت نابودی پیش می‌روند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه همدان گفت: رژیم جعلی صهیونیستی و داعش روز‌به‌روز به سمت نابودی پیش می‌روند.

رژیم جعلی صهیونیستی و داعش روز‌به‌روز به سمت نابودی پیش می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان با اشاره به اینکه حمل پرچم مقدس ایران بر روی دوش بسیجیان افتخار بزرگی برای آنان است اظهار کرد: این پرچم پرافتخار به نشانه عظمت ملت ایران همچون خورشیدی در دنیا می‌درخشد.

وی تصریح کرد: تفکر بسیجی امروز دیگر مختص ایران اسلامی نیست، چراکه این گفتمان با الگوگیری از جمهوری اسلامی در سراسر جهان در حال شکل‌گیری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان اضافه کرد: امروز سایر کشورها به ویژه کشورهای اسلامی با این تفکر، هسته‌های مقاومت را در برابر تروریست‌ها تشکیل داده و از ملت و کشور خود دفاع می‌کنند.

وی، این الگو را نشانه بالندگی و رشد تفکر بسیج برشمرد و گفت: امروز دشمنان ملت‌های مسلمان از جمله رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی و گروه تروریستی داعش از این تفکر زمین‌گیر شده و روز به روز به سوی نابودی پیش می‌روند.

رضوی‌راد در ادامه مسیر شهدا و اطاعت از ولایت را پشتوانه بسیج برشمرد و افزود: اجتماع بسیجیان ادامه قیام عاشورا و حرکت حضرت زینب کبری(س) است.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران در مقابل ابرقدرت‌ها تصریح کرد: فرزندان این مرز و بوم توانستند به خوبی از اصول نظام دفاع کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: قدرت‌های جهانی بدانند، اگر ملت ایران آماده مذاکره شده و تیم خود را به میدان آورده به معنای کوتاه آمدن از اصول خود نیست.

وی خاطرنشان کرد: تیم مذاکره‌کننده همواره با پشتوانه بسیج و رهنمودهای مقام معظم رهبری طبق اصول جلو رفته و ذره‌ای از ارزش‌های نظام کوتاه نخواهد آمد.

انتهای پیام/89013/ج/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول