اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون دوومیدانی:

اصفهان دختران بااستعداد زیادی در رشته دوومیدانی دارد

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: اصفهان دختران بااستعداد زیادی در رشته دوومیدانی دارد.

اصفهان دختران بااستعداد زیادی در رشته دوومیدانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، افشین داوری امشب در نشست مجمع عمومی نواب رئیس بانوان هیئت‌های دوومیدانی سراسر کشور که در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: نام‌گذاری مسابقات دوومیدانی صحرانوردی به نام بانوی شهیده به دلیل هم‌زمانی با هفته بسیج کار عاقلانه و مدبرانه‌ای از سوی مسئولان برگزاری این مسابقات بود که جا دارد از آنها تشکر کنم.

وی تصریح کرد: 20 استان ما دارای نواب رئیس است که از این هم بیشتر می‌شود و 28 استان ما در مسابقات صحرانوردی بانوان که از فردا در استان آغاز می‌شود، شرکت دارند که امیدوارم این مسابقات مسیر خوبی را برای موفقیت این رشته در میادین مختلف فراهم کند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان توجه خوبی را به ورزش بانوان داشته است که باید از این فرصت برای رشد و ارتقا رشته دوومیدانی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه 40 درصد جلسات ما به فعالیت‌های ورزش بانوان مربوط می‌شود، اضافه کرد: در برخی از رشته‌ها بانوان ما پرفروغ ظاهر شده‌اند که نشان‌دهنده همین توجهات است.

داوری تأکید کرد: رشته دوومیدانی رشته‌ای زمان‌بر است و اگر بخواهیم استعدادی را شناسایی هدایت و به نتیجه برسانیم، پروسه زمانی طولانی را می‌برد.

وی افزود: سه سال است که توجهات خوبی به ورزش بانوان شده و با حضور معاون ورزش بانوان این رشته توانایی این را دارد که از تک مهره‌ای بودن خارج شود.

رئیس فدراسیون دوومیدانی عنوان کرد: در همین اصفهان دختران بسیار با استعدادی در رشته دوومیدانی هستند که درخشش قابل ملاحظه‌ای را در کشور داشته‌اند و این دختران نیاز به توجه دارند تا بتوانند در میادین بزرگ‌تر نیز به پیشرفت‌های بسیار خوبی برسند.

وی با بیان اینکه از برنامه‌های خودمان جلوتر هستیم، یادآور شد: نونهالانی داریم که بخش عمده‌ای از این استعدادها حاصل زحمات شما نواب رئیسان است، بسیاری از استان‌های ما فعالیت‌های بسیار خوبی در رده‌های مختلف سنی این رشته دارند که همین حمایت‌ها موجب شده جمعیت قابل قبولی را در این رشته داشته باشیم که سبب می‌شود در مسابقات بین‌المللی آینده بسیار بیشتر از سه تا چهار نفری که همیشه حضور داشته‌اند، بشوند.

داوری افزود: در رده‌های سنی نونهال و نوجوان رکوردهای بسیار قابل قبولی داریم و حتی در مسابقات خارج از کشور شرکت داشته‌اند که موجب افزایش دانش و سطح آنها شده‌ است.

وی یادآور شد: شما نواب رئیسان با اقدامات خوب و پسندیده خودتان می‌توانید ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های خودتان را مجاب کنید تا از شما پشتیبانی‌های لازم را داشته باشند.

رئیس فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: بخشی از توسعه دوومیدانی در ورزش بانوان را مرهون زحمت نایب رئیسان و همکاران در سراسر کشور هستیم، ما در بازی‌های آسیایی توانستیم برای نخستین بار یک مدال نقره آسیایی کسب کنیم که در این رشته بی‌سابقه بود و شاید اگر شانس هم با ما یار بود کسب یک مدال دیگر نیز دور از دسترس بانوان ما نبود.

وی با بیان اینکه مدارس دوومیدانی را سال گذشته در مجمع مصوب کردیم، تصریح کرد: در این مدارس تعداد بانوان و آقایان به طور کامل مساوی است و یکی از رسالت‌های نواب رئیس این است که باید این مدارس را تشویق کرده و وارد این مدارس شوند و مدیریت آنرا در دست بگیرند که موجب توسعه جمعیتی بانوان در این مدارس شده و سبب خروجی‌های بیشتری در رشته دوومیدانی در بخش بانوان می‌شود.

انتهای پیام/63020/ذ40‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول