اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی چهار مرحله

40 هزار نفر دانش‌آموز مازندرانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران گفت: 40 هزار نفر دانش‌آموز مازندرانی در سال‌جاری و طی چهار مرحله به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

40 هزار نفر دانش‌آموز مازندرانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند

محمد بلباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزی و تاثیرگذاری آن در بین دانش‌آموزان، بیان داشت: با توجه به هجمه‌های دشمن در بخش‌های مختلف فرهنگی، نظامی، اعتقادی و دینی علیه انقلاب اسلامی ایران و همچنین تهاجم فرهنگی و جنگ نرم اجانب، برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی تاثیر بسیار زیادی در بین این قشر از جامعه دارد.

وی تصریح کرد: در عصری که استکبارگران با شبیخون و قتل‌ عام فرهنگی در فضای مختلف مجازی، ماهواره، اینترنت و شبکه‌های تلویزیونی قصد به دام انداختن نسل جوان‌مان را دارند، اردوهای راهیان نور اثرگذاری فوق‌العاده‌ای در روح، جان و اندیشه جوانان و نوجوانان دارد.

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران گفت: حضور نوجوانان و جوانان در مناطق عملیاتی کشور سبب آشناشدن آنها با فرهنگ ایثار و شهادت شده و در راه خنثی‌سازی تهاجمات دشمن گامی بسیار موثر و مفید تلقی می‌شود.

وی با تاکید اینکه در مجموع چهار مرحله اردوی راهیان نور دانش‌آموزی برای دانش‌آموزان تدارک دیده شد، عنوان کرد: در این بین دو مرحله ابتدایی از اعزام‌ها به استان کردستان و مناطقی همانند سنندج و مریوان بوده و دو مرحله دیگر اعزام به جنوب کشور انجام می‌شود.

بلباسی با اعلام اینکه مرحله اول اعزام‌های دانش‌آموزی به مناطق جنگی از 15 مهرماه امسال آغاز شد و تا دهم آبان‌ماه ادامه داشت، اذعان داشت: مرحله دوم این اردوها از 15 آبان‌ماه تا هفتم آذرماه برگزار می‌شود؛ همچنین مرحله سوم و چهارم اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی از 15 آبان‌ماه‌ تا 23 آذرماه و اول تا 17 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

مسئول سازمان اردویی سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: نخستین گروه اردوی راهیان نور دانش‌آموزی از شهرستان آمل با اعزام حدود 400 نفر دانش‌آموز به مناطق عملیاتی غرب کشور انجام شد. البته در مرحله نخست اردوها تعداد 4 هزار و 752 نفر دانش‌آموز از مناطق غرب ایران بازدید کردند.

انتهای پیام/86012/گ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول