اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلا مازندران خبر داد

اعزام دانش‌آموزان 730 مدرسه مازندران به اردوی راهیان نور

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلای مازندران از اعزام دانش‌آموزان حدود 730 مدرسه مازندران به اردوی راهیان نور غرب و جنوب کشور خبر داد.

اعزام دانش‌آموزان 730 مدرسه مازندران به اردوی راهیان نور

اصغر قلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل در مورد برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزی بیان داشت: با برنامه‌‌ریزی‌های مدون امسال اردوی راهیان نور دانش‌آموزی مازندران با اعزام 40 هزار نفر دانش‌آموز دختر و پسر انجام می‌شود.

وی افزود: در این بین 10 هزار نفر دانش‌آموز علاقمند به مناطق جنگی و عملیاتی غرب کشور نظیر استان کردستان اعزام می‌شوند.

قلیان با ابراز اینکه نخستین اعزام دانش‌آموزی راهیان نور مازندران در سال تحصیلی جدید از شهرستان آمل کار خود را آغاز کرد، گفت: این اردو با استعداد حدود 400 نفر دانش‌آموز پسر به غرب کشور انجام شد.

این مسئول یادآور شد: پس از پایان اعزام به راهیان نور غرب کشور، حدود 30 هزار دانش‌آموز به مناطق راهیان نور جنوب اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلای مازندران عنوان کرد: امسال برخلاف سال‌های گذشته اعزام به مناطق راهیان نور به صورت اختیاری در بین علاقمندان اول تا چهارم دبیرستان در مقطع متوسطه انجام می‌شود.

قلیان اذعان داشت: در سال‌های گذشته دانش‌آموزان پایه دوم مقطع دبیرستان می‌توانستند برای گذراندن درس آموزش دفاعی به مناطق جنگی اعزام شوند ولی امسال علاقمندان همه پایه‌های مقطع متوسطه می‌توانند با اعلام آمادگی راهی این اردوی معنوی، دینی، مذهبی و فرهنگی شوند.

وی با تاکید اینکه مازندران یکی از استان‌های کشور است که امسال علاوه بر اعزام به مناطق جنگی جنوب، عزیمت به مناطق غرب کشور را در دستور کار خود قرار داده، یادآور شد: امسال حدود 40 هزار نفر دانش‌آموز استان به این مناطق رهسپار می‌شوند که سعی داریم از 728 مدرسه موجود در مازندران با هدف هر مدرسه به استعداد یک اتوبوس، دانش‌آموزان را به راهیان نور غرب و جنوب کشور اعزام کنیم.

انتهای پیام/86012/گ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول