اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد

توسعه اسلامی و فرهنگی در دانشگاه آزاد همگام با پیشرفت علمی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر ضرورت توسعه اسلامی و فرهنگی در دوره جدید مدیریت دانشگاه آزاد تاکید کرد و گفت: همزمان با توسعه علمی، توسعه اسلامی و دینی را هم دنبال می کنیم.

توسعه اسلامی و فرهنگی در دانشگاه آزاد همگام با پیشرفت علمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حمید میرزاده عصر امروز در دیدار با آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید اظهار کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی، شاهد توسعه به نحوی هستیم که امروز بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان را تشکیل داده‌ایم.

وی افزود: در سراسر کشور در حدود 200 رشته از دوره کاردانی تا دکتری به پذیرش دانشجو مشغول هستیم و در حال حاضر، حدود 1.7 میلیون نفر دانشجو در دانشگاه آزاد تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از فعالیت 57 هزار استاد در دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: 30 هزار نفر از این افراد اساتید تمام وقت هستند.

وی ادامه داد: 10 میلیون متر مربع فضای آموزش عالی بدون اتکا به بودجه دولتی و تنها بر پایه شهریه‌های دریافتی از دانشجویان دانشگاه آزاد ساخته شده است.

میرزاده با اشاره به تایید امام راحل برای تاسیس دانشگاه آزاد در سال 1361 گفت: بیشترین دانشجویان در تحصیلات تکمیلی امروز متعلق به دانشگاه آزاد هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نقش این دانشگاه در توسعه اقتصادی و فرهنگی کشور تصریح کرد: در بسیاری از شهرهای ایران به دلیل وجود دانشگاه آزاد، شاهد آبادانی بیشتر بوده‌ایم.

وی بر ضرورت توسعه اسلامی و فرهنگی در دوره جدید مدیریت دانشگاه آزاد تاکید کرد و گفت: اساس دانشگاه بر اساس دین اسلام بوده و مراقبت می‌کنیم هم‌زمان با توسعه علمی، توسعه اسلامی و دینی را هم دنبال کنیم.

میرزاده با اشاره به طرح‌های گسترده علمی و فرهنگی در دست اجرا در دانشگاه آزاد بیان کرد: استفاده از رهنمودهای مراجع عظام تقلید در پیشبرد فعالیت‌های دانشگاه آزاد در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/78004/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول