اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن خبر داد

برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور در تنکابن

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تنکابن از برگزاری مسابقات کشوری کاراته سبک کیوکوشین قهرمانی کشور در این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور در تنکابن

روح‌الله امین‌شکوهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تنکابن، اظهار داشت: با حضور بیش از یکصد کاراته‌کای سبک کیوکوشین از سراسر کشور، جمعه هفته آینده در تنکابن شاهد رقابت‌های این رشته ورزشی در سطح بسیار خوبی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها طی دو روز در سالن امام رضا (ع) شهرستان تنکابن واقع در خیابان ورزش، جنب اداره ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

امین‌ شکوهی زمان وزن‌کشی این رقابت‌ها را روز پنجشنبه 13 آذرماه جاری اعلام کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تنکابن با اینکه استان‌های شمالی کشور به‌ویژه مازندران و گیلان مستعد رشته‌های رزمی هستند، افزود: در این رقابت‌ها در کنار کاراته‌کاهای سبک کیوکوشین مازندران، تیم‌های مطرح کشوری از استان‌های گیلان، تهران و البرز حضوری فعال خواهند داشت.

وی بیان داشت: برای برگزاری بهتر این مسابقات، تمهیدات لازم به منظور تسهیل در برگزاری رقابت‌ها از بحث اسکان گرفته تا رفع موانع ترافیکی و ایاب و ذهاب ورزشکاران اندیشیده شده است.

امین‌ شکوهی در پایان از شهروندان علاقمند درخواست کرد که در صورت تمایل، با حضور در سالن امام رضا (ع) شهرستان تنکابن از رقابت‌های رزمی‌کاران دیدن کرده و از ورزشکاران حمایت کنند.

انتهای پیام/86020/گ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول