اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز از هفته بسیج

یادواره 84 شهید بخش وردشت سمیرم برگزار شد

هم‌زمان با آخرین روز هفته بسیج، یادواره 84 شهید بخش وردشت سمیرم برگزار شد.

یادواره 84 شهید بخش وردشت سمیرم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، معاون حوزه علمیه سمیرم امشب در یادواره 84 شهید بخش وردشت اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا بهترین فرصت و ظرفیت برای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج ارزش‌های انقلاب در جامعه است.

وی افزود: شهیدان برای حفظ و پاسداری از عزت و سربلندی این مرز و بوم جان خود را فدا کردند و تا آخرین قطره خون جنگیدند و امروز از جوانان در جنگ نرم انتظار حضور مقتدرانه می‌رود که با بصیرت در این جبهه حاضر شوند.

حجت‌الاسلام سجاد زینعلی با اشاره به نقش خانواده در تربیت فرزندان، تصریح کرد: مادران نباید اجازه دهند که فرزندانشان از راه شهدا فاصله بگیرند و در راهی قدم بردارند که به جای خدمت به مردم آنان را آزرده کنند.

وی تصریح کرد: انقلاب ما مدیون رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران است و آحاد جامعه باید بدانند که همیشه مدیون و مرهون خون پاک یادگاران شهادت و جهاد هستیم.

امام جمعه موقت سمیرم، حیا را از خصلت‌های مادران شهدا دانست و ادامه داد: مادران و همسران شهدا الگویی همچون حضرت فاطمه (س) داشتند و زنانه ایستادند و حماسه آفریدند.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، متعلق به زمان و مکان خاص نیست و با توجه به گذر زمان باید در دستور کار قرار گیرد، تا آیندگان از خودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگران درس گرفته و به عنوان الگو در زندگی خود مورد توجه قرار دهند.

زینعلی با اشاره به اشاعه بی‌حجابی در برخی نقاط اضافه کرد: شهدا جان ندادند که بر عکس آنان عمل کنیم بلکه باید حافظ خون پاک شهدا و قدردان آنان باشیم.

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم با 400 شهید در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/63016/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول