اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران خبر داد

برگزاری جشنواره حلقه‌های علمی بسیج اساتید کشور در مازندران

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران از برگزاری دومین جشنواره حلقه‌های علمی بسیج اساتید کشور در مردادماه سال آینده در این استان خبر داد.

برگزاری جشنواره حلقه‌های علمی بسیج اساتید کشور در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، مجتبی بلباسی پنجشنبه شب در همایش فرهنگی ـ بصیرتی رهروان ولایت ویژه اساتید بسیجی استان که در دانشکده شناوری حضرت جواد‌الائمه (ع) نیروی دریایی سپاه چالوس برگزار شد، اظهار داشت: از مجموع 5 هزار نفر جمعیت هیئت علمی و اساتید دانشگاه‌های مازندران، 2 هزار و 500 نفر از آنان عضو بسیج اساتید هستند.

وی تصریح کرد: آنچه که امروز ما را دور هم جمع کرده، پاسداشت زحمات و تلاش‌های بسیجیانی است که در سال‌های گذشته در دفاع از ارزش‌های اسلامی موفقیت‌های چشمگیری حاصل کردند. تشکیل هسته‌های مقاومت در دوران انقلاب تاکید موکد امام راحل بود و در این برهه از تاریخ شاهد محقق شدن این فرمان هستیم.

بلباسی به نقش هسته‌های مقاومت بسیجی در کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: وظیفه همه ما است که برای تحقق فرمان امام عصر خود لبیک بگوییم و بتوانیم رتبه نخست جایگاه علمی و فناوری را در منطقه که مخاطب اول این فرمان اساتید دانشگاه‌ها هستند، کسب کنیم.

این مسئول ابراز داشت: بسیج اساتید یک ظرفیت در خدمت همه اساتید است و خود را موظف به پاسخگویی در اجرای طرح‌ها، برنامه‌ها و ایده‌ها در راه رسیدن به این هدف مقدس می‌داند.

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه 37 کانون بسیج اساتید در 37 دانشگاه استان مازندران مستقر است، ادامه داد: برای ساماندهی به مسایل امور کانون‌های بسیج اساتید استان تشکیل مناطق استانی را در دستور کار قرار دادیم.

وی اعلام کرد: در حال حاضر کانون بسیج اساتید منطقه یک استانی در شهرهای ساری، نکا و بهشهر به مرکزیت دانشگاه ساری تشکیل شد. دفتر دبیرخانه 10 کانون و 800 نفر را زیر پوشش خود قرار می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: بابل، قائمشهر، سوادکوه و جویبار نیز در منطقه دو استانی قرار گرفتند و دبیرخانه این کانون نیز در دانشگاه نوشیروانی بابل با تشکیل 10 کانون مستقر شد.

بلباسی از استقرار منطقه سه کانون بسیج اساتید استان در دانشگاه مازندران به دلیل ظرفیت دانشگاهی در این منطقه خبر داد و بیان داشت: منطقه چهار استانی نیز به شهرستان‌های غرب مازندران اختصاص یافت که هم‌اکنون بالغ بر 11 کانون و 800 نفر از اعضا را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی اختصاص فصلنامه پژوهشی که بسیج اساتید مازندران 6 شماره آن را به چاپ رساند را از نقاط مثبت بسیج اساتید برشمرد و گفت: اگر بسیج اساتید مازندران در چند سال اخیر افتخارات زیادی را در سطح کشور کسب کرد و در عرصه‌های مختلف رتبه اول تا سوم را به دست آورد حاصل تلاش تمام همکاران بسیجی بوده است.

رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های مازندران در پایان یادآور شد: سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان به‌دنبال برگزاری دومین جشنواره حلقه‌های علمی بسیج اساتید کشور در مرداد سال 94 بوده که اطلاعات مربوط به این جشنواره نیز اعلام می‌شود.

انتهای پیام/86028/گ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول