اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

اجرای پروژه‌های عمرانی در 130 شهر و روستای دشتستان

فرماندار دشتستان از اجرای پروژه‌های عمرانی در 130 شهر و روستای دشتستان خبر داد.

اجرای پروژه‌های عمرانی در 130 شهر و روستای دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ارسلان زارع شامگاه پنجشنبه در آیین برق‌رسانی و آبرسانی به روستای بند محمد عبدالله اظهار داشت: این پروژه با جدیت مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتستان و با پیگیری مستمر نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اجرایی و تکمیل شده است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید از بدو تشکیل تاکنون رویکردی امیدبخش داشته و به روستاها و مناطق دوردست توجه خاصی شده است.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: روستاهای دشتستان ظرفیت‌ها و پتانسیل بالایی در تولیدات کشاورزی و دامداری دارند و روز به روز شاهد موفقیت بیشتر در این مناطق هستیم.

زارع تصریح کرد: سهم روستاها در تولید ناخالص ملی بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است و توسعه و عمران و آبادانی روستاها باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

وی یادآور شد: مشارکت مردم و به ویژه حضور جهادی مسئولان و مردم موجب شد در کمترین زمان این پروژه بزرگ تکمیل شود و هزینه اجرای طرح نیز کاهش زیادی داشته است.

فرماندار دشتستان گفت: امیدواریم در سایر روستاها و مناطق دشتستان نیز شاهد اجرای چنین پروژه‌هایی باشیم تا امکانات مورد نیاز در این مناطق مستقر شود.

زارع بیان کرد: سرکشی به نقاط دوردست روستایی از اولویت‌های مسئولان شهرستان دشتستان در سال جاری است و بحمدالله تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

فرماندار دشتستان از اجرای پروژه‌های عمرانی در 130 شهر و روستای دشتستان خبر داد و افزود: تکمیل این پروژه‌ها که در حوزه عمران شهری و روستایی و آموزشی و بهداشت و فرهنگی است، در دستور کار مسئولان قرار دارد.

انتهای پیام/2452/گ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول