اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

حقوق بشر در آمریکا به صلیب کشیده شده است

مسئول سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: دولت آمریکا نه تنها در سراسر جهان بلکه در کشور خود نیز آزادی و حقوق بشر را به صلیب کشیده است.

حقوق بشر در آمریکا به صلیب کشیده شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمد رضایی صبح امروز در رزمایش الی بیت المقدس که در سواحل دلوار برگزار می‌شود، افزود: تمام درس‌هایی که بسیج آموخته از عاشورا و کربلاست.

وی اظهار داشت: بسیج توانسته در کنار ملت و با تبعیت از ولایت فقیه آمادگی خود را در دفاع از مرزهای خاکی و عقیدتی نظام به تمام جهانیان نشان دهد.

مسئول سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه بسیج برگرفته از عاشورا و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: بسیجیان و تمام مردم باید هوشیار باشند و از عاشورا عبرت بگیرند که چگونه است که یک ملت نوه پیامبر خود را سر می‌برد.

رضایی تاکید کرد: سعی کنیم در جبهه‌ای نباشیم که نسبت به مسائل و اتفاقات جهانی و داخلی سکوت می‌کنند، زیرا اینها همان بی‌بصیرتانی هستند که در صحنه کربلا در مقابل جبهه باطل سکوت کردند.

رضایی با اشاره به اینکه بصیرت عبرت عاشوراست، عنوان داشت: اگر خواص و کارگزاران حکومتی بصیرت داشتند، عاشورا اتفاق نمی‌افتاد.

وی صحنه عاشورا را تفاوت حق و باطل معرفی کرد و بیان داشت: تکفیری‌ها نقش بی‌بصیرتانی را دارند که می‌خواهند اذهان جهانی را از فلسطین به سمت عراق و سوریه بکشند.

مسئول سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه در 120 شهر آمریکا علیه نظام استکبار شعار می‌دهند و پرچم کشور خود را آتش می‌زنند، گفت: آزادی و حقوق بشر در آمریکا به صلیب کشیده شده است.

رضایی با بیان اینکه دشمنان واقعی ملت‌های جهان، آمریکا و اسرائیل هستند، افزود: منشا تمام قیام‌های جهانی از انقلاب و گفتمان اسلامی ایران بوده که به قیام‌های جهانی تبدیل شده است.

رضایی اظهار داشت: شعار هیات من الذله ملت‌های آزاداندیش که برگرفته از روح بلند حسینی و استکبارستیزی این ملت‌هاست در آینده نزدیک جهان را در می‌نوردد.

وی ادامه داد: قدرت واقعی ایران اسلامی در تجهیزات نظامی، دستیابی به انرژی هسته‌ای نیست بلکه آنچه ما را قدرتمند کرده تفکرات اسلامی ماست.

مسئول سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه تحریم‌ها و فشارهای هسته‌ای برای جلوگیری از رسیدن به تمدن و گفتمان اسلامی است، تصریح کرد: شما بسیجیان میراث‌دار خون شهدا و ایثارگران هستید و انتقال این دستاوردها به نسل‌های بعد وظیفه شماست.

رزمایش دفاع از ساحل طی دو روز و در روزهای شش و هفت آذر ماه در سواحل دلوار حدفاصل بند محمد عامری و باشی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/66006/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول