اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شفت:

زیاده‌خواهی آمریکا روند مذاکرات را طولانی کرده است

امام جمعه شفت با بیان اینکه بزرگ‌ترین دستاورد مذاکرات هسته‌ای ایران اثبات غیرقابل اعتماد بودن غرب و آمریکا بوده است، گفت: زیاده‌خواهی آمریکا روند مذاکرات را طولانی کرده است.

زیاده‌خواهی آمریکا روند مذاکرات را طولانی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، حجت‌الاسلام سید عبدالله هاشمی امروز در نماز جمعه این شهر نماز جمعه را خار چشمان دشمنان اسلام دانست.

وی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی قوی در شهرستان شفت فعالیت می‌کنند، افزود: هیئتی موفق است که از مسجد فاصله نگیرد و وحدت را در اجتماع و جامعه خود ترویج دهد.

امام جمعه شفت با اشاره به روز نیروی دریایی تصریح کرد: شهادت در دریا از پاداش مضاعفی در نزد خداوند برخوردار است.

هاشمی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی خانه ملت است، ادامه داد: نمایندگان مردم با وضع قانون خوب، دوری از باندهای زر و زور تزویر، برخورد واقعی با مفاسد اقتصادی، عبور نکردن از قانون اساسی و وحدت با دیگر قوای نظام، مجلس را پویا و زنده نگه‌دارند.

وی حفظ نظام را اوجب واجبات دانست و گفت: نمایندگان کاری انجام ندهند که موجب به درد آمدن دل دوستان نظام و خوشحالی دشمنان شوند.

خطیب جمعه شفت با اشاره به اینکه برخی فکر می‌کردند دولت از خطوط قرمز خون شهدا، حقوق ملت، تبعیت از ولایت و ... در جریان مذاکرات هسته‌ای عبور خواهد کرد، افزود: امروز فرزندان امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای با شجاعت بر حقوق نظام مقدس جمهوری اسلامی پافشاری کردند.

وی دلیل به نتیجه نرسیدن مذاکرات هسته‌ای را زیاده‌خواهی آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین دستاورد این مذاکرات اثبات غیرقابل اعتماد بودن غرب و آمریکا بود.

هاشمی با قدردانی از نیروی مقاومت بسیج به خاطر افتتاح 20 هزار پروژه اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج امسال یادآور شد: راه برون‌رفت از برخی مشکلات توجه به توانایی‌های داخلی است.

وی نماز جمعه و امام جمعه را فراتر از تعلق داشتن به یک جناح خاص دانست و متذکر شد: نماز جمعه اگر مورد توجه مردم قرار دارد به خاطر عدم توجه به بازی‌های سیاسی و فراجناحی بودن آن است.

امام جمعه شفت با اشاره به سرد شدن هوا و لزوم صرفه‌جویی در مصرف گاز یادآور شد: اسراف در دین اسلام حرام است و ما همه باید در مصرف این نعمت خدادادی صرفه‌جویی کنیم.

انتهای پیام/2300/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول