اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی کرمان عنوان کرد

استعدادیابی و حفظ محیط زیست هدف جام شکارچیان

رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان گفت: مسابقات جام شکارچیان در شهر کرمان با هدف استعدادیابی و حفظ محیط زیست برگزار می‌شود.

استعدادیابی و حفظ محیط زیست هدف جام شکارچیان

محسن اسماعیلیان امروز در حاشیه برگزاری مسابقات جشنواره شکارچیان استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: هدف کلی و اولیه از برگزاری این جشنواره استعدادیابی و حمایت از محیط زیست است.

رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان بیان کرد: در این جشنواره 65 شرکت‌کننده با یکدیگر به رقابت پرداختند و به نظر می‌رسد، جشنواره شکارچیان همچون ادوار گذشته همچنان با استقبال بیشتری روبه‌رو شود.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت هیئت تیراندازی استان کرمان افزود: تیراندازی کرمان با وجود همه نامهربانی‌ها یکی از دو قطب اصلی کشور است و آمار در این زمینه بیانگر عملکرد و چگونگی فعالیت ما است.

اسماعیلیان تصریح کرد: حضور در لیگ‌های برتر و دسته اول کشور و کسب عناوین قهرمانی آسیا و حضور در اردوهای تیم‌های ملی از جمله اتفاقات مثبتی است که در تیراندازی کرمان رخ داده است.

رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان همچنین به کسب عنوان پنجمی هیئت کرمان در سال 92 در سطح کشور اشاره کرد و افزود: امسال هم این روند را ادامه می‌دهیم و پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به انسجام مدیریتی خوبی که در رأس ورزش استان شکل گرفته، بتوانیم با برنامه‌ریزی و زمانبندی بهتری برنامه‌های تیراندازی استان را اجرایی کنیم.

وی از تجهیز سالن تیراندازی به اهداف ثابت شهر کرمان به پنج خط سیبل الکترونیکی خبر داد و افزود: پس از سالن ورزشگاه آزادی این سیستم در هیچ جایی از سالن‌های تیراندازی کشور نصب نشده است و کرمان با توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود با برخورداری از این امکانات می‌تواند در رشته اهداف ثابت نیز موفق ظاهر شود.

اسماعیلیان در زمینه دو پیست استاندارد تیراندازی به اهداف پروازی کرمان گفت: پیست المپیکی رشید فرخی و پیست مجموعه پروانگان در محور گردشگری هفت‌باغ از جمله پیست‌های استاندارد است که در کرمان برای فراهم ساختن بستر و امکانات اولیه این رشته فراهم شده است.

وی ادامه داد: فاطمه امیربهزادی قهرمان آسیا، مسلم میرمحمدی از قهرمانان کشور و بهزاد ایرانمنش از استعدادهای تیراندازی کرمان هستند که در سال‌های اخیر توانسته‌اند نام و آوازه کرمان را در سطح کشور مطرح کنند.

ئیس هیئت تیراندازی استان کرمان همچنین از وعده شهردار کرمان برای راه‌اندازی و ادامه احداث عملیات سالن تیراندازی به اهداف ثابت مجموعه پردیسان قائم خبر داد و اظهار داشت: در نشستی که با شهردار داشتم وی ازسرگیری عملیات احداث این پروژه را یکی از برنامه‌های شهرداری کرمان عنوان کرد و از تکمیل این پروژه تا پایان سال خبر داد.

رئیس هیئت تیراندازی استان کرمان ادامه داد: عملیات احداث این سالن سه منظوره با پیشرفت 60 درصدی دو سال قبل متوقف شده بود.

اسماعیلیان با قدردانی از حمایت‌های شرکت‌های راهسازی 115 و فولاد از رشته تیراندازی اظهار کرد: هرچند دوستان من در برخی شرایط بحرانی به فریاد رشته تیراندازی رسیده‌اند و با حمایت‌های خود گوشه‌ای از مشکلات ما را حل کرده‌اند، اما با این روش نمی‌توان از یک رشته و ورزشکارانی با عناوین قهرمانی در آسیا و کشور حمایت مطلوبی داشت.

وی تصریح کرد: از شرکت‌ها و نهادهایی که در فوتبال هزینه و ریخت و پاش می‌کنند، انتظار دارم تا تنها بخشی از پول خُردهایشان را به ما بدهند و با این کار خود از ورزشکاران استان حمایت کنند، چراکه تیراندازی رشته‌ای پرُ مدال در المپیک است و ما می‌توانیم با حمایت از چند ورزشکار زمینه‌ساز موفقیت ورزش کشورمان در عرصه‌های بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام/80011/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول