اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بندرعباس:

مدیران آموزشی بندرعباس از نواحی مشهد و نیشابور بازدید کردند

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس که به عنوان پرجمعیت‌ترین ناحیه آموزشی کشور نیز شناخته می‌شود از بازدید آموزشی اداری یک تیم 24 نفره از مدیران این ناحیه از نواحی مشهد و نیشابور خبر داد.

مدیران آموزشی بندرعباس از نواحی مشهد و نیشابور بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حوریه حاجی‌زاده امشب در نشستی مرتبط با تعامل با سایر نواحی آموزشی و کسب تجربه از آنها به بازدید خود از مدارس خراسان رضوی که با محوریت آموزشی اداری صورت گرفته اشاره و اظهار داشت: دستیابی به اهداف کلان آموزش و پرورش بدون تعامل و هم‌فکری محقق نمی‌شود.

وی با تاکید بر این که استراتژی اصلی آموزش و پرورش بر ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی استوار است، تصریح کرد: امروزه مدارس ما باید بسترگاه مناسبی برای اجرای مدون و صحیح طرح‌ها از حوزه‌های نظری و عملی باشد و این امکان‌پذیر نیست مگر با تعامل، مشارکت و هم‌فکری همه اقشاری که دغدغه آموزش دارند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اهداف این بازدید اضافه کرد: مطابق با سند چشم‌انداز و با تاسی از بیانات مقام معظم رهبری و مقام عالی وزارتخانه مبنی بر هدایت چرخه علم به سوی فردایی روشن، باید تمام ظرفیت‌های جامعه را برای روند صعود اهداف آموزش و پرورش به کار ببریم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: آموزش صحیح هدف اساسی آموزش و پرورش است که برای رسیدن به آن جوامع فرهنگی باید با هم هم‌فکری و تعامل داشته باشند و در قبال یادگیری و آموزش به نسل آینده احساس مسئولیت کنند.

حاجی‌زاده در ادامه اظهار داشت: بازدید از ناحیه پنج مشهد و منطقه نیشابور با اعزام 24 نفر از کارکنان و کارشناسان اداری و مدیران مدارس ابتدایی به سرپرستی معاونت آموزش ابتدایی ناحیه به مدت سه روز صورت گرفت.

وی ادامه داد: این 24 نفر در قالب دو تیم اداری و آموزشی بازدیدهای خود را از مدارس و دو اداره ناحیه پنج مشهد و منطقه نیشابور انجام دادند.

انتهای پیام/88001/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول