اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای سفید شهر در گقت‌وگو با فارس:

خواستار جدایی سفیدشهر از آران و بیدگل هستیم

عضو شورای اسلامی سفید شهر با بیان اینکه جدایی این منطقه از آران و بیدگل و پیوستن آن به کاشان به صلاح مردم سفیدشهر است گفت: بر این اساس خواستار جدایی از آران و بیدگل و ملحق‌شدن به کاشان هستیم.

خواستار جدایی سفیدشهر از آران و بیدگل هستیم

محمدرضا کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: مسئولان شهرستان آران و بیدگل انتظارات مردم سفیدشهر را برآورده نمی‌کنند و این امر تبعات زیادی را برای مردم این منطقه به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: آران و بیدگل ظرفیت شهرستان‌شدن را نداشته و مشکلات این اقدام گریبان شهرهای تابعه را گرفته است.

عضو شورای اسلامی سفیدشهر تأکید کرد: جدایی این منطقه از آران و بیدگل و پیوستن آن به کاشان به صلاح مردم است و خواستار این اتفاق هستیم.

کریمی افزود: مسئولان و مدیران آران و بیدگل باید بپذیرند که کاشان با توجه به سابقه و پیشینه تاریخی بسیار جلوتر از آران و بیدگل است و با جوسازی و خودبزرگ‌بینی نمی‌توان این حقیقت را کتمان کرد همان‌طور که کاشان از نظر زیرساخت و امکانات از اصفهان عقب‌تر است.

وی بیان داشت: بارها برای حل مشکل تعیین حریم سفیدشهر با مسئولان مکاتبه کرده‌ایم اما گویا مسئولان ارشد شهرستان به دنبال حل این مشکل نیستند و مردم سفیدشهر از دریافت خدمات شایسته محروم هستند.

این مسئول با اشاره به سکونت حدود یک‌هزار و 500 تبعه افغانی در نصرآباد گفت: متأسفانه فرمانداری آران و بیدگل تنها حق عوارض حدود 230 نفر را به شهرداری سفیدشهر پرداخت می‌کند و بقیه افراد که از امکانات این منطقه استفاده می‌کنند محاسبه نمی‌شوند که این امر باعث محدود شدن منابع مالی این منطقه شده است.

کریمی مشکلات حزبی در آران و بیدگل را یکی دیگر از موانع موجود در شهرستان آران و بیدگل در خصوص مشکلات سفیدشهر دانست و تصریح کرد: در هر دوره و جریانی شاهد سهم‌خواهی مدیریتی برای حل مشکل آران و بیدگل هستیم و با انتخاب مدیران از این دو شهر و نبود زیرساخت‌های شهرستان آران و بیدگل، اهالی سفیدشهر تاوان اختلافات آنها را پرداخت می‌کنند.

وی متذکر شد: انتظار می‌رود با پیوستن سفیدشهر به کاشان مردم شاهد خدمات و امکانات رفاهی و اشتغال‌زایی بیشتری باشند.

انتهای پیام/2406/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول