اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم دبیری تبریز:

رقابت مدعیان فوتسال در دور برگشت فشرده‌تر می‌شود

سرپرست تیم دبیری تبریز گفت: رقابت مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور در دور برگشت فشرده‌تر می‌شود.

رقابت مدعیان فوتسال در دور برگشت فشرده‌تر می‌شود

فرزاد کاویانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در آغاز دور برگشت لیگ برتر فوتسال کشور تیم دبیری تبریز میزبان تیم ملی حفاری خوزستان است که این بازی یکی از بهترین و حساس‌ترین بازی‌های این هفته است.

وی در مورد آخرین وضعیت تیم دبیری تبریز گفت: بعد از استراحت چند روزه‌ای که مربی برای تیم در نظر گرفته بود، تمرینات تیم دبیری به صورت منظم برگزار شده و بازیکنان تیم به شرایط مطلوب تیمی و فردی رسیده و برای کسب سه امتیاز بازی برابر تیم ملی حفاری اهواز مصمم هستند.

کاویانی تصریح کرد: تیم دبیری برای بازی روز جمعه بازیکن محرومی نداشته و تنها بهروز جعفری به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم نیست.

سرپرست تیم دبیری تبریز خاطرنشان کرد: رقابت‌های لیگ برتر در دور برگشت سخت‌تر شده و مدعیان قهرمانی رقابت فشرده‌ای را با هم خواهند داشت و تیمی می‌تواند به هدف اصلی خود که کسب جام است،  دست یابد که از اتحاد بیشتری برخوردار  بوده و حاشیه‌ها را کنترل کند.

مدیر کمیته فرهنگی باشگاه دبیری تبریز ابراز امیدواری کرد که تیم دبیری در بازی برابر تیم ملی حفاری اهواز به پیروزی رسیده و اولین شکست را به این تیم تحمیل کند.

در هفته اول دور برگشت لیگ برتر فوتسال کشور تیم دبیری تبریز ساعت 16 روز جمعه 28 آذر در سالن علوم پزشکی تبریز میزبان تیم ملی حفاری اهواز است.

انتهای پیام/60002/الف20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول