اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس تاکید کرد

تسریع در روند اجرایی پل سرد‌آبرود چالوس

فرماندار چالوس گفت: روند اجرایی احداث پل سردآبرود شهرستان چالوس رضایت‌بخش نیست و باید هرچه سریع‌تر نسبت به ادامه ساخت آن اقدام شود.

تسریع در روند اجرایی پل سرد‌آبرود چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، محمدناصر زندی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس با اشاره به هفته وقف در کشور، حادثه 9‌ دی را حادثه‌ای به‌یادماندنی در تاریخ کشور خواند و اظهار کرد: دشمن در روز 9‌ دی سال 88 قصد داشت به پیکره نظام آسیب برساند و هر روز به راه‌های مختلف قصد ضربه زدن به این نظام را دارد بنابراین مردم باید بدانند که با بصیرت و هوشیاری راه را بشناسند و با پیروی از ولایت‌فقیه مسیر و راه اصلی انقلاب را طی کنند.

وی به عملکرد مطلوب اداره منابع طبیعی چالوس در چند ماه گذشته اشاره کرد و افزود: با تلاش اداره منابع طبیعی شهرستان چالوس درباره آزادسازی اراضی تصرف شده و با همت دستگاه قضایی و دادستان شهرستان چالوس 80 هکتار از اراضی تصرفی آزاد شده است.

زندی تاکید کرد: در زمینه برخورد با تصرفات و مقابله با زمین‌خواری نیازمند اراده جمعی هستیم و از تمام دستگاه‌های اداری می‌خواهیم در این زمینه تلاش لازم را داشته باشند.

وی به پروژه پل سرد‌آبرود چالوس اشاره کرد و گفت: باید هرچه سریع‌تر با مساعدت مسئولان استانی این کار صورت گیرد و اگر پروژه‌ای مشکل اعتبار و زمان دارد آن را به اطلاع فرمانداری برسانند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس با اشاره به سفر وزیر نیرو به این شهرستان در روزهای گذشته خاطرنشان کرد: مطالعات طرح آبرسانی جامع شهرستان‌های نوشهر و چالوس که از بالادست مرزن‌آباد اجرا می‌شود، انجام پذیرفت و قرار شد با همت آب منطقه‌ای به‌ زودی مشکل آب شرب منطقه را برطرف کنیم.

وی خاطر‌نشان کرد: دوگانه‌سوز کردن ادارات از برنامه‌های مهمی است که در شهرستان چالوس نیز در حال اجرا است چرا که تمام ادارات باید نسبت به سرما و حوادث غیرقابل پیش‌بینی آمادگی لازم را داشته باشند.

زندی ادامه داد: در زمینه جذب نیرو اگر چه نسبت اختصاص یافته سهم شهرستان چالوس قابل قبول است اما در این راستا باید سهم ایثارگران و معلولان را جدی بگیریم چون همه ما مدیون این افراد هستیم بنابراین تمام ادارات باید در جذب نیرو به این امر مهم توجه داشته باشند.

فرماندار چالوس در پایان بر رفع موانع و مشکلات موجود در زمینه عدم اشتغالزایی تاکید کرد و یادآور شد: تعطیلی شرکت آب‌ معدنی کریستال که برای 120 نفر اشتغال‌زایی کرده است به‌ دلیل عدم رمپ مناسب با مشکل تردد روبه‌رو بوده که رفع این مشکل کمک اداره راه‌ و شهرسازی را برای راه‌اندازی مجدد می‌طلبد.

انتهای پیام/86028/ز40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول