اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

همایش هم‌اندیشی مسئولان مراکز بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

همایش هم‌اندیشی مسئولان مراکز بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد به منظور ایجاد وحدت رویه در مراکز بهداشتی استان در گچساران برگزار شد.

همایش هم‌اندیشی مسئولان مراکز بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ستار اسدپور عصر امروز در همایش‌ هم‌اندیشی مسئولان مراکز بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون پشتیبانی و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، مدیران مراکز بهداشتی سراسر استان در سالن همایش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش ایجاد وحدت رویه در بین مراکز بهداشتی استان است.

وی با بیان اینکه معمولا هر قانون دستورالعمل خاص خود را دارد، افزود: قوانین مطرح شده به مراکز بهداشتی یکسان است ولی گاها برداشت‌ها متفاوت و در پی آن اعمال نیز متفاوت خواهد شد که در این راستا جلسات هماهنگی در سراسر استان برگزار می‌شود تا تجربیات موفق همه مدیران به یکدیگر انتقال داده شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به اجرای پنل مدیریتی در بعضی از استان‌های کشور با بیان اینکه این پنل مدیریتی پس از بررسی وزارت بهداشت و درمان به عنوان یک طرح موفق معرفی و اکنون در سایر شهرستان‌ها به حالت آزمایشی در حال انجام است، ادامه داد: استان ما هم می‌تواند با یک نظام مدیریتی هماهنگ در مراکز بهداشت صاحب ایده باشد.

اسدپوربا بیان اینکه از جمله موضوعاتی که می‌تواند موضوع این جلسات باشد، بحث پزشک خانواده روستایی است، عنوان کرد: بحث پرونده سلامت الکترونیک را می‌توان از طریق همین جلسات اجرایی کرد.

*اجرای هماهنگ پرونده الکترونیک سلامت در سراسر استان

وی با بیان این پیشنهاد که در صورت موافقت همه مدیران مراکز بهداشت و مسئولان استانی می‌توان پرونده الکترونیک سلامت را در استان به صورت یکسان و هماهنگ اجرا کنیم، گفت: این موضوع فقط یک پیشنهاد بوده که در صورت اجرایی شدن مسئولان دانشگاه می‌توانند همه مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت روستایی را تحت کنترل داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران افزود: طرح مذکور در هر صورت باید در استان اجرایی شود اما چه بهتر که با ایجاد وحدت رویه، به صورت یکسان‌ در مراکز سراسر استان اجرا شود.

انتهای پیام/82022/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول