اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد حفظ آثار بابلسر:

ساختمان بسیج بابلسر به ستاد حفظ آثار واگذار شود

رئیس ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابلسر گفت: ساختمان بسیج شهرستان به ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابلسر واگذار شود.

ساختمان بسیج بابلسر به ستاد حفظ  آثار واگذار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، باقر طاهری پنجشنبه شب در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهرستان در دفتر امام جمعه بابلسر اظهار داشت: اگر امروز انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک ابرقدرت در بین کشورها می‌درخشد، مدیون زحمات رزمندگانی است که مقتدرانه در راه حفظ نظام کوشیدند.

وی بیان داشت: زمانی که بسیاری از کشورهای دنیا تلاش می‌کردند تا کشور ما را نابود و انقلاب ما را متلاشی کنند، شهدا با از خودگذشتگی و ایثار خود امنیت را به کشور بازگردانده و نقشه شوم آنها را با شکست مواجه کردند.

رئیس اداره حفظ  آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابلسر با بیان اینکه این ستاد همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: هدف از این نهاد حفاظت و بهره‌برداری از آثار و ارزش‌های دفاع‌مقدس، جلوگیری از نابودی و تحریف و یا به فراموشی سپرده‌شدن میراث گران‌بهای خون پاک ایثارگران اسلام و دستاورد‌های دفاع‌مقدس است.

طاهری با بیان اینکه در حال حاضر در این ستاد هشت کمیته فعال شده است، گفت: کمیته مدیریت هنری، مدیریت تحقیقات، اسناد، اداره پشتیبانی، دفاع مقدس، برنامه‌ریزی، مالی و مدیریت روابط عمومی از جمله این کمیته‌هاست.

وی اضافه کرد: امید است این مرکز در انتقال آثار و برکات دفاع مقدس به نسل جوان و بیان نقش مردم بابلسر در دوران دفاع مقدس موثر واقع شود.

طاهری با بیان اینکه با حمایت فرماندار و امام جمعه بابلسر بسیاری از امکانات این ستاد فراهم شده، ادامه داد: درخواست ما از مسئولان شهرستان واگذاری مکانی مستقل برای تاسیس پارک موزه دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه ساختمان بسیج این شهرستان مکانی بود که در دوران هشت سال دفاع مقدس تمام رزمندگان از این مکان اعزام می‌شدند، یادآور شد: با واگذاری این ساختمان به ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، می‌توانیم خاطرات آن دوران را زنده کرده و تبدیل به پارک‌موزه دفاع مقدس شهرستان کنیم.

انتهای پیام/86010/گ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول