اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس

پیکر مطهر 2 شهید گمنام در کرج تشییع می‌شود

مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز از برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در مرکز این استان خبر داد.

پیکر مطهر 2 شهید گمنام در کرج تشییع می‌شود

ابوالفضل اسلامی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرج، اظهار داشت: خدا را شاکریم که بار دیگر وظیفه خدمت به عزیز‌ترین و مظلوم‌ترین فرزندان رشید ملت ایران و رشید‌ترین سربازان خمینی کبیر (ره)، به مردم ولایی و مومن استان البرز واگذار شده است.

وی تصریح کرد: طی ماه‌های گذشته بسیاری از مردم استان البرز به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تقاضاهای بسیاری را برای انتقال پیکر مطهر شهدا و تدفین در این استان مطرح کرده بودند.

این مسئول افزود: تقاضاهای خالصانه مردم ولایی البرز در جلسات مختلف با دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه مطرح و در نهایت مقرر شد که هم‌زمان با سالروز وفات پیامبر گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، پیکر مطهر دو شهید گمنام به استان البرز منتقل شود.

اسلامی بیان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مراسم تشییع پیکر این شهدای گرانقدر روز یک‌شنبه هفته آینده از ساعت 9 صبح در میدان شهدای کرج آغاز و پیکر شهدای گمنام تا آستان مقدس امامزاده حسن (ع) این شهرستان تشییع می‌شود.

وی افزود: پیکر مطهر شهدای گمنام سپس به شهرک خاتم‌الانبیا منتقل و در گلزار شهدای گمنام این شهرک به خاک سپرده می‌شود.

مدیرکل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز در پایان از عموم مردم ولایی و مومن البرز، مسئولان لشکری و کشوری این استان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، طلاب و دانشجویان دعوت کرد تا با حضور گسترده در مراسم تشییع شهدای گمنام، بار دیگر با آرمان‌های اسلام و انقلاب و ولایت تجدید میثاق کرده و با شهدا پیمان ببندند که راه آنها را با اقتدار ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/2302/گ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول