اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال

داور فوتسال قم مسابقه قهرمان لیگ برتر را قضاوت می‌کند

داور مطرح فوتسال استان قم برای قضاوت نخستین مسابقه قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دور برگشت لیگ شانزدهم انتخاب شد.

داور فوتسال قم مسابقه قهرمان لیگ برتر را قضاوت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته نخست از دور برگشت بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از عصر امروز جمعه 28 آذر ماه وارد روز دوم خود می‌شود و طی آن در سه شهر تبریز، قم و مشهد بازی‌های مهم و سرنوشت‌سازی برگزار می‌شود.

در بین داورانی که کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت در دیدارهای حساس و با اهمیت هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور انتخاب کرده داور مطرح فوتسال قم یعنی حمیدرضا طیب‌طاهری نیز حضور دارد و از قضا یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته را نیز قضاوت می‌کند.

مسابقه‌ای که امروز قرار است بین قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال و تیم سوم مسابقات 2014 جام باشگاه‌های آسیا یعنی دبیری تبریز و حفاری اهواز تیم سوم جدول رده‌بندی فصل جاری لیگ برتر و یکی از مدعیان قهرمانی این دوره به انجام برسد را حمیدرضا طیب طاهری از قم قضاوت خواهد کرد.

حمیدرضا طیب‌طاهری در حال حاضر سرشناس‌ترین داور قمی حاضر در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور است و یکی از کاندیداها برای کسب مدرک بین‌المللی قضاوت در فوتسال نیز به شمار می‌رود و امروز کار حساسی برای داوری دیدار دبیری تبریز و حفاری اهواز پیش‌رو دارد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت‌‌کننده در دیدار تیم‌های فوتسال دبیری تبریز و حفاری اهواز در هفته نخست از نیم‌فصل دوم بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد و این 2 تیم که از رقبای اصلی ماهان تندیس در راه قهرمانی در لیگ شانزدهم محسوب می‌شوند در سالن اختصاصی تیم دبیری مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

در حالی‌ که چهاردهمین هفته از شانزدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور از عصر بیست و هفتمین روز آذر ماه با برگزاری چهار بازی همزمان آغاز شده طبق برنامه کمیته فوتسال قرار است در روز دوم بازی‌های این هفته یعنی امروز جمعه 28 آذر ماه تیم فوتسال دبیری تبریز در دیداری خانگی مقابل تیم فوتسال حفاری اهواز قرار بگیرد.

دیدار دبیری تبریز و حفاری اهواز از نخستین هفته نیم‌فصل‌ دوم بازی‌های شانزدهمین دوره لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 عصر امروز در سالن علوم پزشکی شهر تبریز برگزار می‌شود و این در حالی است که قضاوت این مسابقه را حمیدرضا طیب‌طاهری از قم انجام می‌دهد.

البته داور مطرح فوتسال قم را در قضاوت مسابقه تیم سوم جام باشگاه‌های آسیا و قهرمان دوره قبل لیگ برتر فوتسال یعنی دبیری تبریز با حفاری اهواز، محمد نصیرلو، احسان سبزواری و علی احمدی‌سلطانیه نیز همراهی می‌کنند ضمن اینکه منوچهر نظری ناظر این بازی خواهد بود.

انتهای پیام/78002/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول