اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن سابق تیم ملی ایران و استقلال:

در تبریز همیشه تحت فشار بودیم/ توهین تماشاگران تبریزی را به یاد نمی‌آورم

بازیکن سابق تیم‌های ملی ایران و استقلال تهران گفت: همیشه در تبریز از سوی تیم‌های میزبان تحت فشار بودیم، اما هیچگاه توهین تماشاگران تبریزی را به یاد نمی‌آورم.

در تبریز همیشه تحت فشار بودیم/ توهین تماشاگران تبریزی را به یاد نمی‌آورم

رضا حسن‌زاده در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان پیشکسوت ورزش تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در دهه 70 با تیم استقلال چندین بار برای برگزاری مسابقه با تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌‌سازی به تبریز سفر کرده و بازی‌های سختی را مقابل این دو تیم برگزار کردیم.

وی گفت: آن زمان ورزشگاه یادگار امام هنوز ساخته نشده بود و بازی‌های ما در تبریز در ورزشگاه مملو از تماشاگر تختی برگزار می‌شد و تماشاگران تیم میزبان با حمایت خود جو سنگینی را در باغشمال ایجاد می‌کردند و بازی کردن در آن شرایط حتی برای ما که پیراهن استقلال را برتن داشته و اکثرا نیز سابقه بازی ملی داشتیم، بسیار سخت بود.

بازیکن سابق استقلال تهران تصریح کرد: با وجود تشویق بی‌امان تماشاگران تبریزی هیچگاه توهین آنها را به یاد نمی‌آورم و همیشه احترام تیم مهمان در تبریز حفظ می‌شد.

واسیلی فوتبال تبریز را متحول کرد

حسن‌زاده به نقش واسیلی گوجا در فوتبال تبریز اشاره کرده و عنوان کرد: در سال‌های ابتدایی دهه 70 تیم تراکتورسازی با دانش مربی رومانیایی خود به یکی از تیم‌های خوب و مطرح کشور تبدیل شده و بازیکنان خوبی از این تیم به تیم ملی ایران راه یافتند.

وی افزود: در دهه هشتاد تیم‌های تبریزی چند سال از سطح اول فوتبال ایران به دور بودند و از این بابت شخصا ناراحت بودم.

ملی‌پوش تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی 1990 پکن گفت: خوشبختانه امروز فوتبال تبریز در لیگ برتر صاحب دو سهمیه است و  تیم تراکتورسازی با هدایت رسول خطیبی از مدعیان قهرمانی بوده و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

مسئول ورزش کارمندان شهرداری تهران گفت: امروز نقطه قوت لیگ ایران تیم تراکتورسازی و تماشاگرانش است و مسئولان شهر تبریز باید تلاش کنند تا نیازهای این تیم پرطرفدار فراهم شده و شاهد موفقیت‌های این تیم در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی باشیم.

رضا حسن‌زاده مدیر ورزش کارمندان شهرداری تهران بوده و با تیم شهرداری تهران در مسابقات فوتسال کلانشهرهای کشور در تبریز حضور یافته بود.

تیم فوتسال تهران در رقابت‌های کلانشهرهای شهرداری کشور به عنوان قهرمانی دست یافت.

شهرداری منطقه شش تبریز روز گذشته در مراسم تجلیل از قهرمانان پیشکسوت ورزش تبریز، از رضا حسن‌زاده نیز تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام/60002/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول