اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دوست داریم مسئله درخشان و سعداوی دوستانه حل شود

عسگریان: در جذب بازیکنان وسواس به خرج می‌دهیم/ سعیدی با مجوز سازمان لیگ بازی کرد

معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان گفت: با توجه به حضورمان در لیگ قهرمانان آسیا در جذب بازیکن وسواس به خرج می‌دهیم.

عسگریان: در جذب بازیکنان وسواس به خرج می‌دهیم/ سعیدی با مجوز سازمان لیگ بازی کرد

اسماعیل عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برنامه تمرینی فولاد خوزستان در لیگ برتر عنوان کرد: برنامه‌ریزی لازم در این رابطه از سوی کادر فنی انجام شده است. قرار است در این تعطیلات از 26 دی تا 4 بهمن به کشور اسپانیا سفر کنیم و ضمن برگزاری چند بازی دوستانه تمرینات خوبی در این کشور انجام دهیم. مکاتبات لازم برای این سفر انجام می‌شود و به احتمال فراوان اردوی اسپانیا برگزار خواهد شد.

وی در رابطه با فعالیت فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: ما در این راستا اقدامات لازم را انجام می‌دهیم و قرار است یک مهاجم خوب جذب کنیم. مکاتبات لازم در این رابطه صورت گرفت اما این انتقال هنوز نهایی نشده است.

عسگریان در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود آنها قصد معاوضه ایمان موسوی با سیدجلال رافخایی مهاجم ملوان را دارند، تصریح کرد: هنوز موضوع انتقال موسوی قطعی نشده است. مکاتباتی انجام دادیم و به حضور یک مهاجم نیاز داریم. ما برای جذب رافخایی به باشگاه ملوان نامه زدیم و ملوانی‌ها هم با ارسال نامه‌ای با این مسئله موافقت کرده‌اند. البته هنوز کار نهایی قرارداد انجام نشده است.

وی در مورد عملکرد خوب مهاجم کامرونی فولاد خوزستان (نونگ) گفت: با وسواس زیادی بازیکن می‌گیریم. به هر حال باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم و سعی می‌کنیم نفرات خوبی را جذب کنیم. این مهاجم که در دو بازی به میدان رفته توانسته گلزنی کند.

عسگریان در رابطه با همگروهی فولاد خوزستان با الهلال عربستان، لوکوموتیو ازبکستان و یکی از تیم‌های الوحده امارات و السد قطر عنوان کرد:‌ گروه ما مثل سایر گروه‌ها است اما به نظر می‌رسد حریفان قدرتمندتری در این گروه حضور دارند. الهلال فینالیست سال قبل لیگ قهرمانان آسیا و تیم اول رده بندی باشگاه‌های آسیا است. لوکوموتیو هم تیمی همانند بنیادکار و با ویژگی تیم‌های ازبکستانی است. از بین دو تیم دیگر هم فکر می‌کنم السد قطر بالا بیاید و این نشان می‌دهد که در گروه سختی قرار داریم.

معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان در رابطه با صحبت‌های سردار کمالی که اعلام کرده بازی کردن سروش سعیدی غیرقانونی است، تصریح کرد: این بازیکن با مجوز سازمان لیگ در میدان حاضر شده و اگر این اتفاق غیرقانونی است تقصیر از سوی ما نبوده، بر اساس ابلاغیه سازمان لیگ از این بازیکن استفاده کردیم.

وی در مورد وضعیت سروش رفیعی اظهار داشت: مشکل این بازیکن هنوز حل نشده و او هم به دنبال کارهایش است تا بتواند مشکلش را حل کند.

عسگریان در پایان در رابطه با مسئله‌ای که بین حمید درخشان سرمربی پرسپولیس و نعیم سعداوی مربی فولاد خوزستان به وجود آمد، گفت: مثل اینکه درخشان در دادگاه مطبوعات از نعیم سعداوی شکایت کرده و ما هم از طریق کمیته اخلاق این مسئله را پیگیری می‌کنیم. دلمان می‌خواهد این موضوع را دوستانه حل کنیم و دنبال حواشی و این مسائل نیستیم. به هر حال هر دوی این بازیکنان از بازیکنان خوب ملی بودند و ورود به این حواشی درست نیست.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول