اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام خبر داد

برخورداری 22 هزار و 500 زائر از ویزیت و داروی رایگان در مرز مهران

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام از بهره‌مندی 22 هزار و 500 زائر اربعین حسینی از ویزیت و داروی رایگان در مرز مهران خبر داد.

برخورداری 22 هزار و 500 زائر از ویزیت و داروی رایگان در مرز مهران

ساسان زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات درمانی رایگان به زوار اربعین حسینی از تاریخ 18 آذرماه تیم‌های امدادی درمانی بسیج جامعه پزشکی استان ایلام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و درخواست همکاری از بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه اقدامات ارزنده‌ای را به زوار ارائه کرد.

* اعزام 12 کادر درمانی از بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه به ایلام

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام گفت: همکارانمان در استان کرمانشاه با در اختیار قرار دادن 12 پزشک و پیراپزشک و ... اقدامات ارزنده‌ای در ارائه خدمات درمانی رایگان به زوار اربعین حسینی در مرز مهران ارائه کردند.

وی ادامه داد: تیم‌های امدادی پزشکی از سراسر مناطق استان ایلام فراخوانده شده و تا تاریخ 27 آذرماه در نقطه صفر مرزی در مهران استقرار یافته و در شیف‌های کاری صبح و عصر و شب به صورت رایگان به مردم ارائه خدمات کردند.

* 70 کادر درمانی طی یک شبانه‌روز به زوار ارائه خدمات کردند

این مسئول اضافه کرد: در هر شیف 25 نفر از کادر درمانی در درمانگاه صحرایی مستقر شدند و در شبانه روز نیز بیش از 70 نفر کادر درمانی در بیمارستان صحرایی استقرار یافتند که در مجموع در طول 11 شبانه‌روز تعداد 22 هزار و 500 نفر از مردم و زوار اربعین حسینی از خدمات پزشکی، ویزیت و داروی رایگان بهره‌مند شدند.

زمانی تصریح کرد: 5 هزار نفر از مردم نیز از خدمات تزریقات و پانسمان و وصل سرم بهره‌مند شدند و 10 هزار ماسک نیز با عنایت به شیوع بیماری آنفلوآنزا و سرماخوردگی بین مردم توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام گفت: 90 مورد اعزام زوار اربعین حسینی به مراکز درمانی مجهزتر از دیگر اقدامات صورت گرفته سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام در این مدت بوده است.

انتهای پیام/2246/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول