اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکید امام جمعه خارگ بر حل مشکل صیادان

کمالی: یا تسهیلات به صیادان دهید یا شغلی برایشان فراهم کنید

امام جمعه خارگ گفت: یا نباید مانع از شغل صیادان شد و یا باید برای آن‌ها تسهیلاتی برای خرید قایق‌های استاندارد و یا شغلی مناسب فراهم کرد.

کمالی: یا تسهیلات به صیادان دهید یا شغلی برایشان فراهم کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از خارگ، حجت‌الاسلام موسی کمالی صبح امروز در دیدار با صیادان معترض خارگی اظهار کرد: امروز درخصوص مشکلات صیادان خارگ با فرماندار بوشهر به صورت تلفنی صحبت کردم و ایشان قول مساعد دادند که این موضوع را سریعاً پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: ما در گذشته نیز این موضوع را پیگیری کردیم و حتی این موضوع در شورای تامین استان مطرح شد و استاندار موافقت کردند و فرصتی دوماهه به صیادان داده شد برای ساماندهی، اما به واقع نمی‌توان نان مردم را برید و باید برای این موضوع راهکاری مناسب ارائه شود.

امام جمعه خارگ بیان کرد: برای حل این مشکل اگر راضی به صیادی این افراد با این قایق‌ها نیستند، باید یا به آن‌ها برای خرید قایق‌های بزرگ‌تر تسهیلات دهند یا برای آن‌ها شغلی فراهم کنند تا بتوانند از پس مخارج زندگی خود برآیند.

وی خاطرنشان کرد: البته این مشکل تنها برای جزیره خارگ نیست، و در کل کشور اینگونه است و قانون را نمی‌توان نادیده گرفت و حتی با رایزنی‌هایی که صورت گرفت، برای خارگ 2 ماه بیش از سایر نقاط فرصت داده شد، اما به دنبال این هستیم تا در صورتی که فرماندار در هفته آینده به خارگ آمدند، جلسه‌ای را با حضور صیادان، برای حل این مشکل با ایشان ترتیب دهیم.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول