اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اتحادیه دامداران صورت گرفت

خرید تضمینی بیش از 2 میلیون کیلوگرم شیر از دامداران قزوین

مسئول بازرگانی شیر اتحادیه دامداران استان قزوین گفت: تاکنون بیش از 2 میلیون و 344 هزار کیلوگرم شیر از دامداری‌ها توسط اتحادیه دامداران این استان خریداری شده است.

خرید تضمینی بیش از 2 میلیون کیلوگرم شیر از دامداران قزوین

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان قزوین، مینا سوهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس ستاد تنظیم بازار قیمت هر کیلو شیر یک هزار و 440 تومان تعیین شده است.

وی با بیان اینکه خرید شیر از دامداران روزانه از 100 تن به 150 تن افزایش می‎یابد، افزود: محدودیتی در رابطه با خرید تضمینی شیر از دامداران بر اساس شرایط اعلامی وجود ندارد و از زمان آغاز این طرح در استان قزوین بیش از 2 میلیون و 344 هزار کیلوگرم شیر از دامداری‌های استان خریداری شده است.

این مسئول اعلام کرد: شیر خریداری شده از دامداران به کارخانه زرین لبن پارس برای خامه‌گیری و تبدیل به شیر خشک تحویل داده می‌شود.

سوهانی با اشاره به اینکه شیر خشک اسکیم بدون چربی است، عنوان کرد: شیر خشک بدون چربی به دلیل داشتن خصوصیات عملکردی و تغذیه‏‌ای مناسب خود به طور معمول در فرمولاسیون‌های غذایی و نوشیدنی‌های لبنی به کار می‏‌رود.

مسئول بازرگانی شیر اتحادیه دامداران استان قزوین خاطرنشان کرد: شیر خشک تولیدی در بسته‌های 20 کیلویی به انبار سازمان تعاون روستایی استان فرستاده می‌شود.

انتهای پیام/2667/ی/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول