اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی‌سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان:

فضای ‌تالارهای عروسی زیبنده گیلان نیست/عزم جدی پلیس برای اسلامی‌سازی فضای تالارها‌

رئیس عقیدتی‌سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه فضای موجود زیبنده گیلان نیست، گفت: عزم پلیس در اسلامی سازی فضای تالارها جدی است

فضای ‌تالارهای عروسی زیبنده گیلان نیست/عزم جدی پلیس برای اسلامی‌سازی فضای تالارها‌

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام هادی شکری بعد از ظهر امروز در همایش و کارگاه آموزشی متصدیان و مسئولان تالارهای عروسی گیلان این استان را مهد تمدن، فقه و فقاهت دانست.

وی با بیان اینکه عزم پلیس در اسلامی‌سازی فضای تالارها جدی است، تصریح کرد: فضای موجود زیبنده گیلان نیست و اماکن عمومی ما باید از هر گونه منکرات و آلودگی‌ها پاک باشد.

رئیس عقیدتی‌سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان جلوگیری از منکرات را مورد تاکید تالارداران قرار داد و گفت: جشن و سرور برای بر پا داشتن شریعت بوده و عبادت است بنابراین نباید حرام در آن اتفاق افتد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در اجرای وظایف ذاتی خود با تمام وجود ایستاده است، خاطرنشان کرد: این نیرو در پاسداری از ارزش‌ها قدمی کوتاه نمی‌آید.

شکری با قدردانی از همراهی دستگاه قضایی در این زمینه، یادآور شد: استقبال و عزم جدی عده‌ای از تالارداران، تعصب و غیرت دینی عامل بازدارنده از منکرات است.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان نیز در مراسم مذکور اظهار کرد: از ابتدای ماه ربیع‌الاول فصل جدیدی در تعامل پلیس و تالارداران آغاز می‌شود.

مهرداد مهرگان، عزم جدی پلیس مبنی بر اسلامی سازی فضای تالارها را مورد تأکید قرار داد.

انتهای پیام/84002/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول