اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

ساماندهی امور جوانان با اطلاعات کامل انجام شود

استاندار اردبیل گفت: ساماندهی امور جوانان در حوزه‌های مختلف باید با کارآمدی و توانمندی ویژه انجام شده تا مشکلات و مسائل مختلف آنها برطرف شود.

ساماندهی امور جوانان با اطلاعات کامل انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در استانداری اردبیل اظهار کرد: ما اگر در این زمینه طرح جامع و برنامه‌ریزی هدفمندی داشته باشیم به سرعت می‌توانیم به تحقق اهداف خود پیش برویم، چراکه نیاز جوانان نیازی متنوع همراه با ذائقه‌ها و خواسته‌های متفاوت است.

وی با بیان اینکه در راستای برطرف کردن مشکلات جوانان باید از برخی حرکت‌ها و اقدامات مقطعی پرهیز کرده و با نگاه کلان موضوعات حوزه جوانان نظیر اشتغال، مسکن و تأمین اوقات فراغت آنها را مورد رصد و بررسی قرار داد، تصریح کرد: ‌ما نیز آمادگی داریم با همکاری همه دستگاه‌ها و با محوریت ورزش و جوانان این حرکت را به سمت کارآمدی و انسجام بیشتر سوق دهیم.

استاندار اردبیل گفت: این ضعف و نارسایی‌ است که ما آمار و اطلاعاتی از خواسته‌ها و مطالبات جوانان و نیاز آنها در جامعه نداشته باشیم و نتوانیم در حوزه برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری درست تصمیم‌گیری کنیم که ضرورت دارد ضعف‌ها و کاستی‌ها در این زمینه برطرف شود.

خدابخش با بیان اینکه جوانان سرمایه‌های این کشور هستند که بروز و ظهور استعداد آنها می‌تواند بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌ها را برطرف کند، افزود: آنهایی که احساس می‌کنند جوانان ما به برخی تأمین خواسته‌هایشان قانع شده و رضایت می‌دهند، سخت در اشتباهند، چراکه جوان ما امروز برخلاف سال‌های گذشته تنوع‌طلب و گاه با ایده‌های خلاقانه خواسته‌های به حق داشته که رفع آنها نیاز به برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری درست و همچنین حرکت‌های زیربنایی دارد.

انتهای پیام/62001/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول