اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان میراث فرهنگی:

اداره میراث فرهنگی عسلویه به زودی افتتاح می‌شود

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: اداره میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری در عسلویه به زودی مستقر می‌شود.

اداره میراث فرهنگی عسلویه به زودی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود سلطانی‌فر شامگاه یکشنبه در دیدار با مسئولان عسلویه اظهار داشت: گردشگری در دنیای امروز جایگاه بسیار مهم و ارزشمندی دارد و امیدواریم در سطح کشور روز به روز شاهد رشد شاخص‌های گردشگری باشیم.

وی افزود: استان بوشهر نیز دارای جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های بالای توریستی است و به ویژه در سواحل این استان ظرفیت بسیار بالایی وجود دارد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: افزایش امکانات و توسعه زیرساخت‌های گردشگری در پایتخت انرژی کشور مورد تاکید و توجه قرار دارد و امیدواریم با همکاری مسئولان این شهرستان به نتایج مورد نظر برسیم.

سلطانی‌فر تصریح کرد: سواحل بکر و دست‌نخورده و مناظر اکوتوریستی در سواحل استان بوشهر و عسلویه باید مورد توجه مسئولان در امر گردشگری قرار گیرد.

وی از راه‌اندازی اداره میراث فرهنگی عسلویه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به نیاز این منطقه به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با برنامه‌ریزی لازم به زودی این اداره را مستقر خواهیم کرد.

لزوم استقرار اداره میراث فرهنگی و گردشگری در عسلویه

دستیار ویژه مدیرعامل پارس جنوبی و مشاور فرماندار عسلویه نیز در این نشست با تقدیر از حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در عسلویه اظهار داشت: عسلویه در کنار تاسیسات نفت، گاز و پتروشیمی جایگاه خاصی در حوزه گردشگری دارد که نیازمند توجه است.

حسین علیزاده افزود: امیدواریم با توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در این شهرستان شاهد جذب گردشگران داخلی و خارجی در این منطقه باشیم.

وی خواستار استقرار اداره میراث فرهنگی در عسلویه شد و گفت: استقرار این اداره موجبات تحولی ارزشمند در صنعت گردشگری و توجه ویژه به این حوزه مهم می‌شود که از رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انتظار داریم برای این مهم تلاش کند.

علیزاده بیان کرد: صنعت نفت تعامل بسیار خوبی با شهرستان عسلویه دارد و امیدواریم با تداوم این روند شاهد موفقیت‌های بیشتر شهرستان در عرصه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول